Pregled bibliografske jedinice broj: 477436
Odnosi s javnostima, propaganda ili strateška komunikacija
Odnosi s javnostima, propaganda ili strateška komunikacija, 2010., diplomski rad, diplomski, Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti "Baltazar Adam Krčelić", Zaprešić
CROSBI ID: 477436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnostima, propaganda ili strateška komunikacija
(Public relations, propaganda)
Autori
Strbad, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti "Baltazar Adam Krčelić"
Mjesto
Zaprešić
Datum
14.07
Godina
2010
Stranica
92
Mentor
Plenković, Mario
Ključne riječi
odnosi s javnostima; propaganda; komunikacija
(public relations; propaganda; communication)
Sažetak
Odnosi s javnostima jesu oblik komuniciranja organizacije, korporacije, institucija i pojedinaca s pomoću kojeg se gradi i održava slika o njima. Gledajući organizaciju kroz prizmu komunikacije, strateško komuniciranje organizaciji donosi prednost, moć i vodstvo kod javnog mnijenja. U odnosima s javnosti najvažnija je komunikacija, a problemi koji se javljaju mogu biti identificiranje komunikanata, oblikovanje informacija, izbor medija komuniciranja i na kraju učinci komuniciranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Plenković
(mentor)