Pregled bibliografske jedinice broj: 477435
Geometrijsko mišljenje i prostorni zor u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole
Geometrijsko mišljenje i prostorni zor u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole // Zbornik radova IV. kongresa nastavnika matematike RH / Mladnić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Školska knjiga ; Hrvatsko matematičko društvo, 2010. str. 143-162
CROSBI ID: 477435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Geometrijsko mišljenje i prostorni zor u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole
(Geometrical thinking and spatial sense in the teaching mathematics in the lower grades of primary school)
Autori
Čižmešija, Aleksandra ; Svedrec, Renata ; Radović, Nikol ; Soucie, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Zbornik radova IV. kongresa nastavnika matematike RH
Urednik/ci
Mladnić, Petar ; Svedrec, Renata
Izdavač
Školska knjiga ; Hrvatsko matematičko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
143-162
ISBN
978-953-6862-19-1
Ključne riječi
matematika, geometrijsko mišljenje, prostorni zor, van Hieleova teorija
(mathematics, geometrical thinking, spatial sense, theory of van Hiel)
Sažetak
U radu je dan kratki pregled pojmova vezanih uz koncept prostornog mišljenja u matematici. Osobita je pažnja posvećena tzv. van Hieleovoj teoriji razvoja prostornog mišljenja te njenom utjecaju na nastavu matematike u osnovnoj školi. Ova je teorija promatrana u svjetlu promjena koje u matematici donosi Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (NOK). Preciznije, u radu je dan niz konkretnih primjera učeničkih aktivnosti koje pridonose razvoju njihovog prostornog mišljenja (prostornog zora). Svaka je opisana aktivnost povezana s očekivanim učeničkim postignućem (ishodom učenja) definiranim u domeni Oblik i prostor u matematičkom području u NOK-u.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika