Pregled bibliografske jedinice broj: 477227
Uporaba ICT-a i neprimjeren učinak korištenja računala iz perspektive budućih učitelja i odgojitelja
Uporaba ICT-a i neprimjeren učinak korištenja računala iz perspektive budućih učitelja i odgojitelja // Društvo i tehnologija 2010. / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010. str. 305-312 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 477227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba ICT-a i neprimjeren učinak korištenja računala iz perspektive budućih učitelja i odgojitelja
(Use of ICT and innapropriate effects of computer use – future perspectives of teachers and child-care teachers)
Autori
Radetić-Paić, Mirjana ; Ružić-Baf, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2010.
/ Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010, 305-312
ISBN
9789536226221
Skup
Društvo i tehnologija 2010.XVII Međunarodni znastveni skup
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2010. - 30.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
uporaba ICT-a; računalne igre; neprimjeren učinak korištenja računala; permanentno obrazovanje
(ICT use; computer games; innapropriate effect of computer use; permanent education)
Sažetak
Ciljevima ovog istraživanja želi se steći uvid u pojedine aspekte osobne informatičke pismenosti i educiranosti učitelja i odgojitelja u primjeni informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT-a) te neprimjerene učinke uporabe računala (osobne i na djecu školske i predškolske dobi) prema procjeni studenta (N=122) Odjela za obrazovanje učitelja i odgojitelja Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. U obradi podataka, uz izračunavanje marginalnih frekvencija po svim promatranim varijablama, korišten je x2 test. Znanstvena i aplikativna vrijednost ovog rada je da temeljem dobivenih pokazatelja upućuje na potrebu permanentnog obrazovanja učitelja i odgojitelja u primjeni ICT-a na svim odgojnim i obrazovnim razinama, u svim pozitivnim, ali i negativnim aspektima primjene ICT-a u najširem smislu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli