Pregled bibliografske jedinice broj: 477082
Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi
Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 3; 326-338 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 477082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi
(CHECKING THE EFFECTIVENESS OF THE PROGRAMME lEARNING STRATEGIES FOR MANAGING STRESS CAUSED BY A BAD MARK IN ELEMENTARY SCHOOL)
Autori
Stojčević, Anita ; Rijavec, Majda
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 149
(2008), 3;
326-338
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
osnovna škola; stres; strategije suočavanja; ciljne orijentacije; učenje
(elementary school; stress; management strategies; goal orientation; learning)
Sažetak
Loša ocjena ili ocjena manja od one koju je dijete očekivalo najčešći je izvor stresa u djece školske dobi. Dosadašnja istraživanja pokazuju da razni programi poučavanja strategijama suočavanja mogu povećati repertoar suočavanja i poboljšati kognitivno funkcioniranje učenika. Provedeno je istraživanje radi provjere djelotvornosti Programa učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene na uzorku od 90 učenika trećeg i četvrtog razreda osnovne škole. Ispitanici eksperimentalne skupine pohađali su osam radionica u kojima su učili i uvježbavali strategije i vještine vezane uz uspješno suočavanje sa stresom zbog loše ocjene. Ispitivan je učinak programa na strategije suočavanja s lošom ocjenom i na ciljne orijentacije kod učenja. Rezultati pokazuju da je u eksperimentalnoj skupini pod utjecajem programa došlo do učestalije primjene uspješnih strategija suočavanja sa stresom i do pojačanja usmjerenosti na izvedbu kod učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0342618-2193 - Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata (Brdar, Ingrid, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Majda Rijavec
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts