Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 477082

Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi


Stojčević, Anita; Rijavec, Majda
Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 3; 326-338 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 477082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi
(CHECKING THE EFFECTIVENESS OF THE PROGRAMME lEARNING STRATEGIES FOR MANAGING STRESS CAUSED BY A BAD MARK IN ELEMENTARY SCHOOL)

Autori
Stojčević, Anita ; Rijavec, Majda

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 149 (2008), 3; 326-338

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
osnovna škola; stres; strategije suočavanja; ciljne orijentacije; učenje
(elementary school; stress; management strategies; goal orientation; learning)

Sažetak
Loša ocjena ili ocjena manja od one koju je dijete očekivalo najčešći je izvor stresa u djece školske dobi. Dosadašnja istraživanja pokazuju da razni programi poučavanja strategijama suočavanja mogu povećati repertoar suočavanja i poboljšati kognitivno funkcioniranje učenika. Provedeno je istraživanje radi provjere djelotvornosti Programa učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene na uzorku od 90 učenika trećeg i četvrtog razreda osnovne škole. Ispitanici eksperimentalne skupine pohađali su osam radionica u kojima su učili i uvježbavali strategije i vještine vezane uz uspješno suočavanje sa stresom zbog loše ocjene. Ispitivan je učinak programa na strategije suočavanja s lošom ocjenom i na ciljne orijentacije kod učenja. Rezultati pokazuju da je u eksperimentalnoj skupini pod utjecajem programa došlo do učestalije primjene uspješnih strategija suočavanja sa stresom i do pojačanja usmjerenosti na izvedbu kod učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0342618-2193 - Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata (Brdar, Ingrid, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Majda Rijavec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stojčević, Anita; Rijavec, Majda
Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 3; 326-338 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Stojčević, A. & Rijavec, M. (2008) Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi. Napredak (Zagreb), 149 (3), 326-338.
@article{article, author = {Stoj\v{c}evi\'{c}, Anita and Rijavec, Majda}, year = {2008}, pages = {326-338}, keywords = {osnovna \v{s}kola, stres, strategije suo\v{c}avanja, ciljne orijentacije, u\v{c}enje}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {149}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Provjera djelotvornostiprograma u\v{c}enja strategija suo\v{c}avanja sa stresom zbog lo\v{s}e ocjene u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {osnovna \v{s}kola, stres, strategije suo\v{c}avanja, ciljne orijentacije, u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Stoj\v{c}evi\'{c}, Anita and Rijavec, Majda}, year = {2008}, pages = {326-338}, keywords = {elementary school, stress, management strategies, goal orientation, learning}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {149}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {CHECKING THE EFFECTIVENESS OF THE PROGRAMME lEARNING STRATEGIES FOR MANAGING STRESS CAUSED BY A BAD MARK IN ELEMENTARY SCHOOL}, keyword = {elementary school, stress, management strategies, goal orientation, learning} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font