Pregled bibliografske jedinice broj: 477005
Marketing
Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004 (monografija)
CROSBI ID: 477005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Stranica
595
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing; marketing u posebnim područjima
(marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing; marketing in special areas)
Sažetak
Drugo, izmijenjeno, dopunjeno i prošireno izdanje knjige, na suvremeniji i poboljšani način doprinosi razumijevanju marketinga kao poslovne filozofije karakteristične i neophodne za moderna, konkurentna tržišna gospodarstva. Sadržaj je prezentiran u pet strukturno i logično povezanih cjelina (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, organizacija i kontrola marketinških aktivnosti, Primjena marketinga u posebnim područjima), u kojima su predstavljene temeljne marketinške koncepcije, primjena marketinga na mikro i makro razini, funkcije marketinga te strateški i taktički pristupi za odabir, planiranje, primjenu i kontrolu marketinških aktivnosti u praksi. Rastuće značenje marketinga ilustrirano je u poglavljima posvećenim marketingu poslovnih tržišta, usluga, neprofitnih organizacija, internetskom, međunarodnom te internom marketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb