Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 476856

Marketing


Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.). Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001 (monografija)


CROSBI ID: 476856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sinergija nakladništvo

Grad
Zagreb

Godina
2001

Stranica
540

ISBN
953-6895-07-02

Ključne riječi
marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing; markting u specijalnim područjima
(marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing; marketing in special areas)

Sažetak
Knjiga sintetizirano obrađuje znanja o marketingu i pojašnjava marketinški pristup kao poslovnu filozofiju koju je potrebno sustavno planirati, pripremati i dugoročno primjenjivati kako bi se poduzeće optimalno prilagodilo okruženju i poslovnoj politici, a u svrhu uspješnog tržišnog nastupa. Pet dijelova knjige (Priroda marketinga, Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Organizacija marketinga i primjena marketinga u posebnim područjima) čine preglednu cjelinu koja opisuje veći broj područja i funkcija koje su integrirane, međusobno interaktivne, koordinirane i korespondirajuće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stjepan Bratko (urednik)

Avatar Url Jozo Previšić (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.). Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001 (monografija)
Previšić, J. & Bratko, S. (ur.) (2001) Marketing. Zagreb, Sinergija nakladništvo.
@book{book, year = {2001}, pages = {540}, keywords = {marketing, marketin\v{s}ka koncepcija, marketin\v{s}ki proces, marketin\v{s}ke funkcije, makromarketing, mikromarketing, markting u specijalnim podru\v{c}jima}, isbn = {953-6895-07-02}, title = {Marketing}, keyword = {marketing, marketin\v{s}ka koncepcija, marketin\v{s}ki proces, marketin\v{s}ke funkcije, makromarketing, mikromarketing, markting u specijalnim podru\v{c}jima}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2001}, pages = {540}, keywords = {marketing, marketing concept, marketing process, marketing functions, macromarketing, micromarketing, marketing in special areas}, isbn = {953-6895-07-02}, title = {Marketing}, keyword = {marketing, marketing concept, marketing process, marketing functions, macromarketing, micromarketing, marketing in special areas}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font