Pregled bibliografske jedinice broj: 476856
Marketing
Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.). Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001 (monografija)
CROSBI ID: 476856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2001
Stranica
540
ISBN
953-6895-07-02
Ključne riječi
marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing; markting u specijalnim područjima
(marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing; marketing in special areas)
Sažetak
Knjiga sintetizirano obrađuje znanja o marketingu i pojašnjava marketinški pristup kao poslovnu filozofiju koju je potrebno sustavno planirati, pripremati i dugoročno primjenjivati kako bi se poduzeće optimalno prilagodilo okruženju i poslovnoj politici, a u svrhu uspješnog tržišnog nastupa. Pet dijelova knjige (Priroda marketinga, Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Organizacija marketinga i primjena marketinga u posebnim područjima) čine preglednu cjelinu koja opisuje veći broj područja i funkcija koje su integrirane, međusobno interaktivne, koordinirane i korespondirajuće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb