Pregled bibliografske jedinice broj: 476780
Osnove međunarodog marketinga
Osnove međunarodog marketinga
Zagreb: Masmedia, 2000
CROSBI ID: 476780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove međunarodog marketinga
(Principles of International Marketing)
Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Masmedia
Grad
Zagreb
Godina
2000
Stranica
416
ISBN
953-157-183-1
Ključne riječi
međunarodni marketing; internacionalizacija poslovanja; međunarodni marketinški miks
(international marketing; business internationalization; international marketing mix)
Sažetak
Knjiga na cjelovit, obuhvatan i analitički način, kroz četiri tematske cjeline (Međunarodni marketing i svjetska trgovina, Okruženje svjetskog tržišta, Međunarodni marketing u poduzeću, Međunarodni marketinški miks), obrađuje osnove problematike poslovanja u inozemstvu utemeljenog na koncepciji marketinga. Internacionalizacija poslovanja je opisana kao poslovni pristup današnjih uspješnih marketinških stručnjaka koji globalno razmišljaju i upravljaju, ali i razvijaju vlastite marketinške strategije za strana tržišta, ne zanemarujući pri tome, već poštujući i uvažavajući, nacionalne osobitosti kulture i prilika u lokalnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija