Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 476780

Osnove međunarodog marketinga


Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana
Osnove međunarodog marketinga
Zagreb: Masmedia, 2000


CROSBI ID: 476780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove međunarodog marketinga
(Principles of International Marketing)

Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Masmedia

Grad
Zagreb

Godina
2000

Stranica
416

ISBN
953-157-183-1

Ključne riječi
međunarodni marketing; internacionalizacija poslovanja; međunarodni marketinški miks
(international marketing; business internationalization; international marketing mix)

Sažetak
Knjiga na cjelovit, obuhvatan i analitički način, kroz četiri tematske cjeline (Međunarodni marketing i svjetska trgovina, Okruženje svjetskog tržišta, Međunarodni marketing u poduzeću, Međunarodni marketinški miks), obrađuje osnove problematike poslovanja u inozemstvu utemeljenog na koncepciji marketinga. Internacionalizacija poslovanja je opisana kao poslovni pristup današnjih uspješnih marketinških stručnjaka koji globalno razmišljaju i upravljaju, ali i razvijaju vlastite marketinške strategije za strana tržišta, ne zanemarujući pri tome, već poštujući i uvažavajući, nacionalne osobitosti kulture i prilika u lokalnom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana
Osnove međunarodog marketinga
Zagreb: Masmedia, 2000
Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (2000) Osnove međunarodog marketinga. Zagreb. Masmedia.
@unknown{unknown, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2000}, pages = {416}, keywords = {me\djunarodni marketing, internacionalizacija poslovanja, me\djunarodni marketin\v{s}ki miks}, isbn = {953-157-183-1}, title = {Osnove me\djunarodog marketinga}, keyword = {me\djunarodni marketing, internacionalizacija poslovanja, me\djunarodni marketin\v{s}ki miks}, publisher = {Masmedia}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2000}, pages = {416}, keywords = {international marketing, business internationalization, international marketing mix}, isbn = {953-157-183-1}, title = {Principles of International Marketing}, keyword = {international marketing, business internationalization, international marketing mix}, publisher = {Masmedia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font