Pregled bibliografske jedinice broj: 476775
Međunarodni marketing
Međunarodni marketing. Zagreb: Masmedia, 1999 (monografija)
CROSBI ID: 476775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međunarodni marketing
(International Marketing)
Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Masmedia
Grad
Zagreb
Godina
1999
Stranica
XXXII + 891
ISBN
953-157-099-X
Ključne riječi
međunarodni marketing; internacionalizacija poslovanja; globalizacija; međunarodna konkurentnost; strategije ulaska na strana tržišta; međunarodni marketinški miks
(international marketing; business internationalization; globalization; international competitiveness; internationalization strategies; international marketing mix)
Sažetak
Knjiga se temelji na metodološkim i teorijskim postavkama različitih sociobiheviorističkih znanosti. Integrirajući glavne marketinške paradigme i pravila, autori pomno analiziraju internacionalizaciju poslovanja te ekonomske, kulturne, političke i zakonske implikacije međunarodnih operacija, omogućavajući čitatelju da postane "informirani promatrač" globalnog tržišta. Opisuju se upravljačka znanja i vještine potrebne poduzećima koja traže tržišne mogućnosti izvan zemlje podrijetla. Autori su spojili praktičan pristup upravljanju međunarodnim marketingom sa znanstvenim pristupom, na osnovu kojeg izloženi marketinški konstrukti imaju relevantnu znanstvenu argumentaciju i podlogu. Brojni primjeri iz međunarodne poslovne prakse, kao i cjeloviti poslovni slučajevi potanko otkrivaju i pokazuju složenost i specifičnosti problematike međunarodnog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb