Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 476775

Međunarodni marketing


Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana
Međunarodni marketing. Zagreb: Masmedia, 1999 (monografija)


CROSBI ID: 476775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Međunarodni marketing
(International Marketing)

Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Masmedia

Grad
Zagreb

Godina
1999

Stranica
XXXII + 891

ISBN
953-157-099-X

Ključne riječi
međunarodni marketing; internacionalizacija poslovanja; globalizacija; međunarodna konkurentnost; strategije ulaska na strana tržišta; međunarodni marketinški miks
(international marketing; business internationalization; globalization; international competitiveness; internationalization strategies; international marketing mix)

Sažetak
Knjiga se temelji na metodološkim i teorijskim postavkama različitih sociobiheviorističkih znanosti. Integrirajući glavne marketinške paradigme i pravila, autori pomno analiziraju internacionalizaciju poslovanja te ekonomske, kulturne, političke i zakonske implikacije međunarodnih operacija, omogućavajući čitatelju da postane "informirani promatrač" globalnog tržišta. Opisuju se upravljačka znanja i vještine potrebne poduzećima koja traže tržišne mogućnosti izvan zemlje podrijetla. Autori su spojili praktičan pristup upravljanju međunarodnim marketingom sa znanstvenim pristupom, na osnovu kojeg izloženi marketinški konstrukti imaju relevantnu znanstvenu argumentaciju i podlogu. Brojni primjeri iz međunarodne poslovne prakse, kao i cjeloviti poslovni slučajevi potanko otkrivaju i pokazuju složenost i specifičnosti problematike međunarodnog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana
Međunarodni marketing. Zagreb: Masmedia, 1999 (monografija)
Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (1999) Međunarodni marketing. Zagreb, Masmedia.
@book{book, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1999}, pages = {XXXII + 891}, keywords = {me\djunarodni marketing, internacionalizacija poslovanja, globalizacija, me\djunarodna konkurentnost, strategije ulaska na strana tr\v{z}i\v{s}ta, me\djunarodni marketin\v{s}ki miks}, isbn = {953-157-099-X}, title = {Me\djunarodni marketing}, keyword = {me\djunarodni marketing, internacionalizacija poslovanja, globalizacija, me\djunarodna konkurentnost, strategije ulaska na strana tr\v{z}i\v{s}ta, me\djunarodni marketin\v{s}ki miks}, publisher = {Masmedia}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1999}, pages = {XXXII + 891}, keywords = {international marketing, business internationalization, globalization, international competitiveness, internationalization strategies, international marketing mix}, isbn = {953-157-099-X}, title = {International Marketing}, keyword = {international marketing, business internationalization, globalization, international competitiveness, internationalization strategies, international marketing mix}, publisher = {Masmedia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font