Pregled bibliografske jedinice broj: 476773
Osnove marketinga
Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007
CROSBI ID: 476773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove marketinga
(Principles of Marketing)
Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Vranešević, Tihomir ; Kesić, Tanja ; Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Sinčić, Dubravka
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2007
Stranica
357
ISBN
978-953-99712-2-7
Ključne riječi
marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing
(marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing)
Sažetak
Knjiga obrađuje marketing kao apsolutno univerzalnu poslovnu koncepciju koju mogu i trebaju primjenjivati sva poduzeća i organizacije bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Strukturirana je tako da se kroz četiri tematske cjeline (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti) čitatelja upozna s temeljnim znanjima o marketingu - različitim teorijama, metodama, tehnikama, sredstvima, praksama, procedurama i iskustvima. Knjiga nudi razumljiv okvir i odgovarajuće pristupe za analiziranje marketinga. Pojedina su područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Đurđana Ozretić Došen
(autor)
Nataša Renko
(autor)
Dubravka Sinčić Ćorić
(autor)
Ana Tkalac Verčič
(autor)
Marija Tomašević-Lišanin
(autor)
Tanja Kesić
(autor)
Darko Prebežac
(autor)
Jozo Previšić
(autor)
Sunčana Piri Rajh
(autor)
Jurica Pavičić
(autor)
Tihomir Vranešević
(autor)