Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 476773

Osnove marketinga


Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, Dubravka
Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007


CROSBI ID: 476773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinga
(Principles of Marketing)

Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Vranešević, Tihomir ; Kesić, Tanja ; Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Sinčić, Dubravka

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2007

Stranica
357

ISBN
978-953-99712-2-7

Ključne riječi
marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing
(marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing)

Sažetak
Knjiga obrađuje marketing kao apsolutno univerzalnu poslovnu koncepciju koju mogu i trebaju primjenjivati sva poduzeća i organizacije bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Strukturirana je tako da se kroz četiri tematske cjeline (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti) čitatelja upozna s temeljnim znanjima o marketingu - različitim teorijama, metodama, tehnikama, sredstvima, praksama, procedurama i iskustvima. Knjiga nudi razumljiv okvir i odgovarajuće pristupe za analiziranje marketinga. Pojedina su područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, Dubravka
Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007
Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) (2007) Osnove marketinga. Zagreb. Adverta.
@unknown{unknown, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Kesi\'{c}, Tanja and Prebe\v{z}ac, Darko and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija and Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana and Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Sin\v{c}i\'{c}, Dubravka}, year = {2007}, pages = {357}, keywords = {marketing, marketin\v{s}ka koncepcija, marketin\v{s}ki proces, marketin\v{s}ke funkcije, makromarketing, mikromarketing}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Osnove marketinga}, keyword = {marketing, marketin\v{s}ka koncepcija, marketin\v{s}ki proces, marketin\v{s}ke funkcije, makromarketing, mikromarketing}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Kesi\'{c}, Tanja and Prebe\v{z}ac, Darko and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija and Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana and Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Sin\v{c}i\'{c}, Dubravka}, year = {2007}, pages = {357}, keywords = {marketing, marketing concept, marketing process, marketing functions, macromarketing, micromarketing}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Principles of Marketing}, keyword = {marketing, marketing concept, marketing process, marketing functions, macromarketing, micromarketing}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font