Pregled bibliografske jedinice broj: 476618
Diskonfirmacijski model mjerenja kvalitete usluga
Diskonfirmacijski model mjerenja kvalitete usluga // Zbornik radova 6. simpozija o kvaliteti Hrvatskog društva menadžera kvalitete / Seka Kugler (ur.).
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2004. str. 203-208 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 476618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diskonfirmacijski model mjerenja kvalitete usluga
(DISCONFIRMATIONAL MODEL OF SERVICES QUALITY MEASUREMENT)
Autori
Baković, Tomislav ; Lazibat, Tonći
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 6. simpozija o kvaliteti Hrvatskog društva menadžera kvalitete
/ Seka Kugler - Zagreb : Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2004, 203-208
Skup
6. simpozij o kvaliteti Hrvatskog društva menadžera kvalitete - "Kvalitetom u europske integracije"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 18.10.2004. - 20.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
diskonfi rmacijski model; kvaliteta usluga; pred-konzumna očekivanja; diferencijacija kvalitetom; SERVQUAL
(disconformational model; service quality; pre-consummation expectations; differentiation trough quality; SERVQUAL)
Sažetak
Mjerenje kvalitete usluga u suvremenom poslovnom okruženju u kojem se većina kompanija poziva na visoku razinu kvalitete, tema je koja posljednjih godina zauzima sve više pozornosti kako u menadžerskim tako i marketinškim krugovima. Cilj svake organizacije je provođenje usluga na što kvalitetniji način, a kako bi se kvaliteta podigla na višu razinu potrebno ju je najprije izmjeriti. Ovaj rad daje detaljan prikaz jedne od najpoznatijih i najčešće korištenih metoda mjerenja kvalitete usluga tzv. «diskonfi rmacijskog modela». Sustavno su prikazane glavne postavke na kojima se temelji razvoj i korištenje ovog modela, a detaljno su također obrađeni i argumenti koji su doprinijeli njegovom visokom pozicioniranju među načinima mjerenja kvalitete usluga. Posebna je pažnja posvećena načinu interpretacije podataka proizašlih iz korištenja ovog modela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb