Pregled bibliografske jedinice broj: 476431
Influence of culture on European business, ethics, and business ethics
Influence of culture on European business, ethics, and business ethics // Business Ethics and CSR / Njavro, Đuro ; Krkač, Kristijan (ur.).
Zagreb: MATE, 2006. str. 110-125
CROSBI ID: 476431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Influence of culture on European business, ethics, and business ethics
Autori
Debeljak, Jelena ; Krkač, Kristijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Business Ethics and CSR
Urednik/ci
Njavro, Đuro ; Krkač, Kristijan
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2006
Raspon stranica
110-125
ISBN
953-246-019-5
Ključne riječi
kultura, poslovna etika, CSR, EU poslovna etika
(culture, business ethics, CSR, EU business ethics)
Sažetak
Članak se bavi utjecajem kulture na poslovanje, poslovnu etiku i korporativnu kulturu napose u europskim zemljama i tzv. europskim poslovnim grozdovima (romanski, germanski, engleski, srednjoeuropski). Ta se dimenzija poslovne etike izlaže u svjetlu teorije interesnih dionika (R. E. Freemana) i paradoksa interesnog dionika (Goodpastera). Zaključuje se na načelnoj razini o važnosti kulturnih raznolikosti u EU napose pod vidikom poslovanja a zaključak se izvodi temeljem razlika između europskih i neeuropskih (SAD) kultura, poslovnih običaja, pravnih sustava i etičkih vrijednosti.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Kristijan Krkač
(autor)