Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 476100

Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga


Pandža, Irena
Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 476100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga
(Perceived value and corporative image influence on banking services value)

Autori
Pandža, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.03

Godina
2008

Stranica
121

Mentor
Vranešević, Tihomir

Ključne riječi
percipirana vrijednost za potrošača; imidž; zadovoljstvo; bankarske usluge
(customer perceived value; image; satisfaction; banking service)

Sažetak
Analiza teorijskih spoznaja o konceptu percipirane vrijednosti, te kreiranje modela za mjerenje vrijednosti bankarskih usluga na osnovu primarnog istraživanja hrvatskog bankarskog sektora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tihomir Vranešević (mentor)

Avatar Url Irena Pandža Bajs (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pandža, Irena
Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Pandža, I. (2008) 'Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pand\v{z}a, Irena}, year = {2008}, pages = {121}, keywords = {percipirana vrijednost za potro\v{s}a\v{c}a, imid\v{z}, zadovoljstvo, bankarske usluge}, title = {Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imid\v{z}a na vrijednost bankarskih usluga}, keyword = {percipirana vrijednost za potro\v{s}a\v{c}a, imid\v{z}, zadovoljstvo, bankarske usluge}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pand\v{z}a, Irena}, year = {2008}, pages = {121}, keywords = {customer perceived value, image, satisfaction, banking service}, title = {Perceived value and corporative image influence on banking services value}, keyword = {customer perceived value, image, satisfaction, banking service}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font