Pregled bibliografske jedinice broj: 476100
Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga
Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 476100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga
(Perceived value and corporative image influence on banking services value)
Autori
Pandža, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.03
Godina
2008
Stranica
121
Mentor
Vranešević, Tihomir
Ključne riječi
percipirana vrijednost za potrošača; imidž; zadovoljstvo; bankarske usluge
(customer perceived value; image; satisfaction; banking service)
Sažetak
Analiza teorijskih spoznaja o konceptu percipirane vrijednosti, te kreiranje modela za mjerenje vrijednosti bankarskih usluga na osnovu primarnog istraživanja hrvatskog bankarskog sektora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb