Pregled bibliografske jedinice broj: 47608
Propaganda (Promidžba) ili strateško komunikološko sporazumijevanje
Propaganda (Promidžba) ili strateško komunikološko sporazumijevanje // PRO PR 2000, Strukovni kongres za odnose s javnošću / Radošević, Anabela (ur.).
Zagreb: Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2000. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 47608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Propaganda (Promidžba) ili strateško komunikološko sporazumijevanje
(Propaganda or Strategic Communication)
Autori
Plenković, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
PRO PR 2000, Strukovni kongres za odnose s javnošću
/ Radošević, Anabela - Zagreb : Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2000
Skup
Strukovni kongres za odnose s javnošću
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.11.2000. - 23.11.2000
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
propaganda; komunikacija; public-relations
(propaganda; communication; public-relations)
Sažetak
Autor je definirao temeljne operativne pojmove: Public-relations, propaganda (promidžba), javnost i ciljane skupine, persuazija, PR-propaganda: tisak (tiskotine)i elektronički mediji, agitacija-prpaganda-prosvjećivanje i masmedijska tradicija kao sredstvo agitacije i borbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA