Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 47608

Propaganda (Promidžba) ili strateško komunikološko sporazumijevanje


Plenković, Mario
Propaganda (Promidžba) ili strateško komunikološko sporazumijevanje // PRO PR 2000, Strukovni kongres za odnose s javnošću / Radošević, Anabela (ur.).
Zagreb: Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2000. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 47608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Propaganda (Promidžba) ili strateško komunikološko sporazumijevanje
(Propaganda or Strategic Communication)

Autori
Plenković, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
PRO PR 2000, Strukovni kongres za odnose s javnošću / Radošević, Anabela - Zagreb : Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2000

Skup
Strukovni kongres za odnose s javnošću

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.11.2000. - 23.11.2000

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
propaganda; komunikacija; public-relations
(propaganda; communication; public-relations)

Sažetak
Autor je definirao temeljne operativne pojmove: Public-relations, propaganda (promidžba), javnost i ciljane skupine, persuazija, PR-propaganda: tisak (tiskotine)i elektronički mediji, agitacija-prpaganda-prosvjećivanje i masmedijska tradicija kao sredstvo agitacije i borbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128999

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario
Propaganda (Promidžba) ili strateško komunikološko sporazumijevanje // PRO PR 2000, Strukovni kongres za odnose s javnošću / Radošević, Anabela (ur.).
Zagreb: Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2000. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Plenković, M. (2000) Propaganda (Promidžba) ili strateško komunikološko sporazumijevanje. U: Radošević, A. (ur.)PRO PR 2000, Strukovni kongres za odnose s javnošću.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, editor = {Rado\v{s}evi\'{c}, A.}, year = {2000}, pages = {2}, keywords = {propaganda, komunikacija, public-relations}, title = {Propaganda (Promid\v{z}ba) ili strate\v{s}ko komunikolo\v{s}ko sporazumijevanje}, keyword = {propaganda, komunikacija, public-relations}, publisher = {Strukovna udruga za odnose s javno\v{s}\'{c}u}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, editor = {Rado\v{s}evi\'{c}, A.}, year = {2000}, pages = {2}, keywords = {propaganda, communication, public-relations}, title = {Propaganda or Strategic Communication}, keyword = {propaganda, communication, public-relations}, publisher = {Strukovna udruga za odnose s javno\v{s}\'{c}u}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font