Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475994

Dijete s teškoćama i učenje matematike


Đukić, Andrea
Dijete s teškoćama i učenje matematike, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 475994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dijete s teškoćama i učenje matematike
(A child with disabilities and learning of mathematics)

Autori
Đukić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
24.06

Godina
2010

Stranica
65

Mentor
Pavleković, Margita

Ključne riječi
matematika; dijete s posebnim potrebama; ishodi učenja učenika.
(mathematics; child with special needs; learning outcomes)

Sažetak
Prepoznavanje djetetovih intelektualnih mogućnosti obavlja pedagog ili psiholog škole intervjuiranjem potencijalnih polaznika prvoga razreda, a zdravlje i tjelesne mogućnosti procjenjuje liječnik školske medicine. U slučaju sumnje da je djetetu potrebna dodatna podrška u učenju, oformi se šire povjerenstvo, u koje je uključen i učitelj, i započinje se s procesom kategorizacije. U skladu s nalazima povjerenstva, odnosno razini teškoća učenika, učitelj prilagođava redovni nastavni plan i program za one učenike koji su u stanju pratiti redovni tijek poučavanja matematike u razredu, ili izrađuje poseban program za one koji će raditi u manjim skupinama Posebnih odjela. Razine ishoda učenja u matematici uvjetovane su intelektualnim sposobnostima djeteta, ali ovise i o nizu vanjskih čimbenika kao što je: kompetencija učitelja pri izradi programa, odabira metoda, podrške obitelji i šireg društvenog okruženja učenika. U istraživačkom dijelu rada definira se cilj istraživanja, formira se uzorak, određuje mjesto istraživanja, postavlja se hipoteza i metodologija istraživanja. Uspoređuju se razlike u metodama poučavanja, zadatcima, sadržajima poučavanja te ishodima učenja učenika kod usvajanja istoga matematičkoga pojma u redovnom razredu, zatim u redovnom razredu s djetetom koje ide po prilagođenom programu te u skupini Posebnoga odjela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3230 - Obrazovanje učenika s posebnim interesom za matematiku

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Margita Pavleković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đukić, Andrea
Dijete s teškoćama i učenje matematike, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
Đukić, A. (2010) 'Dijete s teškoćama i učenje matematike', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJuki\'{c}, Andrea}, year = {2010}, pages = {65}, keywords = {matematika, dijete s posebnim potrebama, ishodi u\v{c}enja u\v{c}enika.}, title = {Dijete s te\v{s}ko\'{c}ama i u\v{c}enje matematike}, keyword = {matematika, dijete s posebnim potrebama, ishodi u\v{c}enja u\v{c}enika.}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJuki\'{c}, Andrea}, year = {2010}, pages = {65}, keywords = {mathematics, child with special needs, learning outcomes}, title = {A child with disabilities and learning of mathematics}, keyword = {mathematics, child with special needs, learning outcomes}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font