Pregled bibliografske jedinice broj: 475994
Dijete s teškoćama i učenje matematike
Dijete s teškoćama i učenje matematike, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 475994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dijete s teškoćama i učenje matematike
(A child with disabilities and learning of mathematics)
Autori
Đukić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
24.06
Godina
2010
Stranica
65
Mentor
Pavleković, Margita
Ključne riječi
matematika; dijete s posebnim potrebama; ishodi učenja učenika.
(mathematics; child with special needs; learning outcomes)
Sažetak
Prepoznavanje djetetovih intelektualnih mogućnosti obavlja pedagog ili psiholog škole intervjuiranjem potencijalnih polaznika prvoga razreda, a zdravlje i tjelesne mogućnosti procjenjuje liječnik školske medicine. U slučaju sumnje da je djetetu potrebna dodatna podrška u učenju, oformi se šire povjerenstvo, u koje je uključen i učitelj, i započinje se s procesom kategorizacije. U skladu s nalazima povjerenstva, odnosno razini teškoća učenika, učitelj prilagođava redovni nastavni plan i program za one učenike koji su u stanju pratiti redovni tijek poučavanja matematike u razredu, ili izrađuje poseban program za one koji će raditi u manjim skupinama Posebnih odjela. Razine ishoda učenja u matematici uvjetovane su intelektualnim sposobnostima djeteta, ali ovise i o nizu vanjskih čimbenika kao što je: kompetencija učitelja pri izradi programa, odabira metoda, podrške obitelji i šireg društvenog okruženja učenika. U istraživačkom dijelu rada definira se cilj istraživanja, formira se uzorak, određuje mjesto istraživanja, postavlja se hipoteza i metodologija istraživanja. Uspoređuju se razlike u metodama poučavanja, zadatcima, sadržajima poučavanja te ishodima učenja učenika kod usvajanja istoga matematičkoga pojma u redovnom razredu, zatim u redovnom razredu s djetetom koje ide po prilagođenom programu te u skupini Posebnoga odjela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3230 - Obrazovanje učenika s posebnim interesom za matematiku
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Margita Pavleković
(mentor)