Pregled bibliografske jedinice broj: 475991
Učenje matematike istraživanjem
Učenje matematike istraživanjem, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 475991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje matematike istraživanjem
(Reasearches in mathematics teaching)
Autori
Šimić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
17.06
Godina
2010
Stranica
70
Mentor
Pavleković, Margita
Ključne riječi
izvanškolski oblici matematičkoga obrazovanja; učenje matematike; istraživanjem; cjeloživotno učenje; Mala matematička škola
(extracurricular forms of mathematical education; mathematics learning; research; lifelong learning; Little school of mathematics)
Sažetak
Učenje otkrivanjem je nastavna strategija koja sadržava metodu istraživanja, metodu simulacije i metodu projekta. S obzirom na zahtjeve današnjeg društva potrebno ih je uvrstiti i češće pimjenjivati u odgojno obrazovnom – procesu. Primjena strategije učenja istraživanjem podiže kod učenika interes za matematiku, sposobnosti procjene mjerenja, računanja, izbora puta za rješavanje problema, sposobnost matematičkog argumentiranja (dokazivanja) te kritički stav u vezi ponuđenih rješenja, tj. osposobljava ih za samostalno cjeloživotno učenje i snalaženje u svakodnevnim situacijama. Predmet ovoga rada jest primjer izvanškolskog učenja matematike istraživanjem u okviru Male matematičke škole provedene ak. 2009./10 godine u prostorima Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Organizirana je za učenike četvrtih razreda osječkih osnovnih škola. U Maloj matematičkoj školi studenti pete godine učiteljskih studija u okviru kolegija Matematika i nadareni učenici stječu kompetencije za rad s darovitim učenicima i primjenu strategije učenja istraživanjem, a učenici podižu svoje matematičke kompetencije na višu razinu. Na kraju programa Male matematičke škole provedena je i analizirana anketa o razini zadovoljstva učenika drukčijim načinom rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3230 - Obrazovanje učenika s posebnim interesom za matematiku
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Margita Pavleković
(mentor)