Pregled bibliografske jedinice broj: 475874
Stavovi prema matematici i korištenju novih tehnologija u nastavnom procesu
Stavovi prema matematici i korištenju novih tehnologija u nastavnom procesu // Matematika i e-učenje / Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 5-9 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 475874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi prema matematici i korištenju novih tehnologija u nastavnom procesu
(Student attitudes towards mathematics and using new technologies in teaching process)
Autori
Divjak, Blaženka ; Brumec, Mirela ; Peharda Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Matematika i e-učenje
/ Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 5-9
ISBN
978-953-7304-76-8
Skup
Matematika i e-učenje
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 27.06.2010. - 02.07.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
stavovi; matematika; e-učenje
(attitudes; mathematics; e-learning)
Sažetak
U ovom radu su istraženi stavovi prema matematici i korištenju novih tehnologija studenata prve godine Informacijskih i poslovnih sustava na Fakultetu organizacije i informatike. Konfirmatorna faktorska anliza pokazala je da je stav prema e-učenju novi faktor koji se razlikuje od pouzdanja u sposobnost upotrebe tehnologije i kao takav treba naći svoje mjesto u teoretskom modelu stavova prema matematici.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0372785-0892 - Diferencijalna geometrija prostora s degeneriranim i indefinitnim metrikama (Divjak, Blaženka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin