Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475841

E-maloprodaja kao sastavnica vrijednosnoga lanca


Segetlija, Zdenko
E-maloprodaja kao sastavnica vrijednosnoga lanca // Suvremena trgovina, 35 (2010), 3; 20-24 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 475841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-maloprodaja kao sastavnica vrijednosnoga lanca
(E-Retailing as a Component of Value Chain)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35 (2010), 3; 20-24

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
e – maloprodaja; oblik maloprodajne poslovne jedinice; tip maloprodajne poslovne jedinice; poslovni model; vrijednosni lanac; upravljanje procesima
(e-retailing; retail trade form; retail trade unit format; business model; value chain; management of processes)

Sažetak
U radu se polazi od mjesta maloprodaje u sustavu distribucije u smislu njezinih poslovnih jedinica i novih elemenata u njihovu oblikovanju koji se odnose na primjenu određenih poslovnih modela, odnosno na procesno-organizacijsko-dinamizirajuću komponentu u sklopu njihova maloprodajnoga spleta. Temelj za taj razvoj su nove tehnološke mogućnosti, odnosno mogućnosti koje pružaju suvremene informatičke tehnologije, ali i nova shvaćanja povezanosti fizičkih robnih procesa. U tome se smislu može promatrati i e-maloprodaja kao sastavnica vrijednosnoga lanca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
E-maloprodaja kao sastavnica vrijednosnoga lanca // Suvremena trgovina, 35 (2010), 3; 20-24 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Segetlija, Z. (2010) E-maloprodaja kao sastavnica vrijednosnoga lanca. Suvremena trgovina, 35 (3), 20-24.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2010}, pages = {20-24}, keywords = {e – maloprodaja, oblik maloprodajne poslovne jedinice, tip maloprodajne poslovne jedinice, poslovni model, vrijednosni lanac, upravljanje procesima}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {35}, number = {3}, issn = {1330-0180}, title = {E-maloprodaja kao sastavnica vrijednosnoga lanca}, keyword = {e – maloprodaja, oblik maloprodajne poslovne jedinice, tip maloprodajne poslovne jedinice, poslovni model, vrijednosni lanac, upravljanje procesima} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2010}, pages = {20-24}, keywords = {e-retailing, retail trade form, retail trade unit format, business model, value chain, management of processes}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {35}, number = {3}, issn = {1330-0180}, title = {E-Retailing as a Component of Value Chain}, keyword = {e-retailing, retail trade form, retail trade unit format, business model, value chain, management of processes} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font