Pregled bibliografske jedinice broj: 475727
Rast tvrtke i marke Gorenje
Rast tvrtke i marke Gorenje // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 259-270
CROSBI ID: 475727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rast tvrtke i marke Gorenje
(Growth of the company and brand Gorenje)
Autori
Vizjak, Andrej ; Vranešević, Tihomir ; Horvat, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Upravljanje markama (Brand management)
Urednik/ci
Martinović, Maja
Izdavač
Accent Press
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
259-270
ISBN
978-953-99762-4-6
Ključne riječi
marka, razvoj, Gorenje
(brand, development, Gorenje)
Sažetak
U poslovnom slučaju je prikazan rast tvrtke i marke Gorenje. Prikazana je tvrtka Gorenje kao i njeni proizvodni pogoni. Analiziran je regionalni obuhvat i razvoj tvrtke, spajanja i pripajanja, tržište i konkurencija te strategija tržišnog uspjeha. Na kraju poslovnog slučaja su analizirane ključne sposobnosti tvrtke te poslovni izgledi za budućnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb