Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475727

Rast tvrtke i marke Gorenje


Vizjak, Andrej; Vranešević, Tihomir; Horvat, Sandra
Rast tvrtke i marke Gorenje // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 259-270


CROSBI ID: 475727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rast tvrtke i marke Gorenje
(Growth of the company and brand Gorenje)

Autori
Vizjak, Andrej ; Vranešević, Tihomir ; Horvat, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Upravljanje markama (Brand management)

Urednik/ci
Martinović, Maja

Izdavač
Accent Press

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
259-270

ISBN
978-953-99762-4-6

Ključne riječi
marka, razvoj, Gorenje
(brand, development, Gorenje)

Sažetak
U poslovnom slučaju je prikazan rast tvrtke i marke Gorenje. Prikazana je tvrtka Gorenje kao i njeni proizvodni pogoni. Analiziran je regionalni obuhvat i razvoj tvrtke, spajanja i pripajanja, tržište i konkurencija te strategija tržišnog uspjeha. Na kraju poslovnog slučaja su analizirane ključne sposobnosti tvrtke te poslovni izgledi za budućnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)

Avatar Url Sandra Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vizjak, Andrej; Vranešević, Tihomir; Horvat, Sandra
Rast tvrtke i marke Gorenje // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 259-270
Vizjak, A., Vranešević, T. & Horvat, S. (2007) Rast tvrtke i marke Gorenje. U: Martinović, M. (ur.) Upravljanje markama (Brand management). Zagreb, Accent Press, str. 259-270.
@inbook{inbook, author = {Vizjak, Andrej and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Horvat, Sandra}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2007}, pages = {259-270}, keywords = {marka, razvoj, Gorenje}, isbn = {978-953-99762-4-6}, title = {Rast tvrtke i marke Gorenje}, keyword = {marka, razvoj, Gorenje}, publisher = {Accent Press}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vizjak, Andrej and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Horvat, Sandra}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2007}, pages = {259-270}, keywords = {brand, development, Gorenje}, isbn = {978-953-99762-4-6}, title = {Growth of the company and brand Gorenje}, keyword = {brand, development, Gorenje}, publisher = {Accent Press}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font