Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475669

Razvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj


Horvat, Sandra
Razvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 475669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj
(Private label development in Croatia)

Autori
Horvat, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.03

Godina
2009

Stranica
130

Mentor
Vranešević, Tihomir

Ključne riječi
privatne marke; razvoj; Hrvatska
(private label; development; Croatia)

Sažetak
Privatne marke su na tržištu prisutne od 19. stoljeća, ali su značajniji tržišni rast zabilježile u posljednjih tridesetak godina kada su trgovci shvatili njihov značaj u konkurentskoj borbi na sve konkurentnijem tržištu. Njihov tržišni razvoj nije bio ujednačen u svim regijama pa su tako privatne marke najzastupljenije u Europi gdje u pojedinim zemljama njihov tržišni udio prelazi 40%. Iako je u Hrvatskoj tržišni udio privatnih maraka znatno manji, važno je istaknuti njegov kontinuirani rast u proteklih desetak godina koliko su privatne marke prisutne u Hrvatskoj. S ciljem projekcije budućih trendova i smjerova razvoja privatnih maraka na domaćem tržištu provedeno je sekundarno istraživanje za stolom te primarno izviđajno istraživanje putem dubinskih intervjua sa ekspertima koji se bave upravljanjem privatnim markama unutar trgovačkih lanaca koji posluju u Republici Hrvatskoj i osobama koje vode proizvodnju za privatne marke. Istraživanje je da se Hrvatska nalazi na početku razvoja privatnih maraka te da samim time zaostaje u odnosu na tržišta razvijenih zemalja Europske Unije koja su analizirana u sklopu ovog magistarskog rada. S druge strane primarno istraživanje je pokazalo da su tri glavna trenda koja se očekuju u razvoju privatnih maraka u Republici Hrvatskoj: povećanje kvalitete, održavanje razine cjenovnog jaza između privatnih maraka i maraka proizvođača te povećanje tržišnog udjela privatnih maraka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tihomir Vranešević (mentor)

Avatar Url Sandra Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Sandra
Razvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Horvat, S. (2009) 'Razvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, Sandra}, year = {2009}, pages = {130}, keywords = {privatne marke, razvoj, Hrvatska}, title = {Razvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj}, keyword = {privatne marke, razvoj, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, Sandra}, year = {2009}, pages = {130}, keywords = {private label, development, Croatia}, title = {Private label development in Croatia}, keyword = {private label, development, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font