Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475555

Spolne razlike u impulzivnom kupovanju


Butković, Ana; Vukasović, Tena; Bratko, Denis
Spolne razlike u impulzivnom kupovanju // XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova. / Sorić, I. ; Ćubela Adorić, V. ; Gregov, LJ. ; Penezić, Z. (ur.).
Zadar: Sveučilište, Odjel za psihologiju, 2010. str. 130-130 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 475555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spolne razlike u impulzivnom kupovanju
(Sex differences in impulsive buying)

Autori
Butković, Ana ; Vukasović, Tena ; Bratko, Denis

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova. / Sorić, I. ; Ćubela Adorić, V. ; Gregov, LJ. ; Penezić, Z. - Zadar : Sveučilište, Odjel za psihologiju, 2010, 130-130

ISBN
978-953-7237-65-3

Skup
XVII. Dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.05.2010. - 29.05.2010

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
implzivno kupovanje; spolne razlike
(impulsive buying; sex differences)

Sažetak
Kupovanje danas predstavlja važan dio života svakog pojedinca. Iako svi priželjkuju racionalne odluke o kupovini koje uključuju prikupljanje informacija, procjenu alternativa i donošenje odluka temeljenih na analizi troška i dobitka, kupovanje je često iracionalno i pod utjecajem želja, potreba, emocija i raspoloženja. Impulzivno kupovanje se odnosi na kupovanje bez prethodne namjere koje često prate jake emocije i nedostatak planiranja. Prethodna istraživanja ukazuju da u impulzivnom kupovanju postoje spolne razlike pri čemu žene pokazuju veću tendenciju k impulzivnom kupovanju. U ovom istraživanju smo željeli provjeriti taj nalaz na hrvatskom uzorku. Skala impulzivnog kupovanja, koja mjeri i kognitivnu i emocionalnu komponentu impulzivnog kupovanja, primijenjena je na 282 muškarca i 394 žena, dobi između 16 i 22 godine. Spolne razlike su provjerene za ukupan rezultat te za kognitivnu i emocionalnu komponentu. Dobivene su statistički značajne razlike u impulzivnom kupovanju, kao i njegovoj kognitivnoj i emocionalnoj komponenti u očekivanom smjeru, odnosno žene su izjavljivale da su sklonije impulzivnom kupovanju od muškaraca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301683-1399 - Genetski i okolinski doprinos razvoju ličnosti (Bratko, Denis, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Butković (autor)

Avatar Url Denis Bratko (autor)

Avatar Url Tena Vukasović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Butković, Ana; Vukasović, Tena; Bratko, Denis
Spolne razlike u impulzivnom kupovanju // XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova. / Sorić, I. ; Ćubela Adorić, V. ; Gregov, LJ. ; Penezić, Z. (ur.).
Zadar: Sveučilište, Odjel za psihologiju, 2010. str. 130-130 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Butković, A., Vukasović, T. & Bratko, D. (2010) Spolne razlike u impulzivnom kupovanju. U: Sorić, I., Ćubela Adorić, V., Gregov, L. & Penezić, Z. (ur.)XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova..
@article{article, author = {Butkovi\'{c}, Ana and Vukasovi\'{c}, Tena and Bratko, Denis}, year = {2010}, pages = {130-130}, keywords = {implzivno kupovanje, spolne razlike}, isbn = {978-953-7237-65-3}, title = {Spolne razlike u impulzivnom kupovanju}, keyword = {implzivno kupovanje, spolne razlike}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te, Odjel za psihologiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Butkovi\'{c}, Ana and Vukasovi\'{c}, Tena and Bratko, Denis}, year = {2010}, pages = {130-130}, keywords = {impulsive buying, sex differences}, isbn = {978-953-7237-65-3}, title = {Sex differences in impulsive buying}, keyword = {impulsive buying, sex differences}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te, Odjel za psihologiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font