Pregled bibliografske jedinice broj: 475337
Osposobljenost učitelja razredne nastave za pripremanje učenika za natjecanja iz matematike
Osposobljenost učitelja razredne nastave za pripremanje učenika za natjecanja iz matematike // Četvrti kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske / Ivanšić, Ivan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Školska knjiga, 2010. str. 215-222 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 475337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osposobljenost učitelja razredne nastave za pripremanje učenika za natjecanja iz matematike
(Qualification Teachers of 1st to 4th Form for Learning Gifted Students for Mathematics Competition)
Autori
Halusek, Vlado ; Špoljarić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Četvrti kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
/ Ivanšić, Ivan - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo ; Školska knjiga, 2010, 215-222
ISBN
978-953-6862-19-1
Skup
Četvrti kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.2010. - 02.07.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Matematika; primjerenost; metode rješavanja zadataka; razredna nastava; natjecanje.
(Mathematics; suitability; task resolving methods; classroom teaching; competition.)
Sažetak
Općepoznata pojava je da učenici u Republici Hrvatskoj imaju velike probleme s matematikom na svim nivoima obrazovanja. Stoga se istražuje osposobljenost učitelja razredne nastave za poučavanje nadarenih učenika u području matematike. Drugim riječima istražuje se djelotvornost metodike nastave matematike kod budućih učitelja razredne nastave koji daju temeljna matematička znanja učenicima u najranijoj dobi. Istraživanje se vrši u okviru metodike nastave matematike na Učiteljskom fakultetu u Osijeku, a ispitanici su studenti završne godine koji rade po starom programu, prije uvođenja Bolonjskog procesa. U sklopu pismenog ispita iz metodike nastave matematike studenti trebaju riješiti zadatke koji su namijenjeni učenicima četvrtog razreda osnovne škole za županijsko natjecanje iz matematike s tim da više bodova dobivaju ako rješavaju na način koji je primjeren učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb