Pregled bibliografske jedinice broj: 475161
KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI
KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI // Društvo i tehnologija 2010
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010. str. 272-273 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 475161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI
(COMMUNICATION MANAGEMENT AND ADVERTISING IN TERMS OF ETHICAL ACCEPTABILITY)
Autori
Plenković, Mario ; Tomažič, Tina ; Kučiš, Vlasta ; Mustić, Daria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2010
/ - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010, 272-273
ISBN
978-953-6226-22-1
Skup
Društvo i tehnologija 2010
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2010. - 30.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
oglašavanje; mediji; etika; komunikacija; menadžment
(advertising; media; ethics; communication; management)
Sažetak
Komunikacijski menadžment i oglašavanje prikazani su u popularnom marketingu i reklamnim tekstovima kao neproblematična indirektna komunikacija, u kojoj pošiljatelj (tvrtka) pokušava utjecati (ili izazvati reakciju) primatelja (potrošača) uz poruku čije je značenje nesumnjivo stimulirano sa šifriranom porukom. Marketinška poruka je osmišljena u tvrtki, njezin cilj je javnosti nevidljiv i ima utjecaj na specifičnu percepciju potrošača i na namjeran proces dekodiranja. Oglašivači se u svojem radu prepuste kreativnom stvaranju jer žele stvoriti što više zamjetljiv i zanimljiv oglas. Svi smo svjesni, da su uspješne samo one reklame koje će privući pažnju potrošača i kojih će se potrošači sjetiti. Povećana konkurencija prisiljava tvrtke da se oglašavaju sve agresivnije i neetički ; na taj način pokušavaju biti više vidljive i priznate. No, oglašivači samo rijetko zatraže pravnu i etičku prihvatljivost reklame. Na temelju naših nalaza dobivenih u radu sadržaja, pomoću metode uspoređivanja različitih nalaza i sa metodom sinteze, autori žele doći do određenih zaključaka, na temelju kojih će formirati svoje zaključke i ukazati na otvorene probleme za daljnja istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb