Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475161

KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI


Plenković, Mario; Tomažič, Tina; Kučiš, Vlasta; Mustić, Daria
KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI // Društvo i tehnologija 2010
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010. str. 272-273 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 475161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI
(COMMUNICATION MANAGEMENT AND ADVERTISING IN TERMS OF ETHICAL ACCEPTABILITY)

Autori
Plenković, Mario ; Tomažič, Tina ; Kučiš, Vlasta ; Mustić, Daria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2010 / - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010, 272-273

ISBN
978-953-6226-22-1

Skup
Društvo i tehnologija 2010

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2010. - 30.06.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
oglašavanje; mediji; etika; komunikacija; menadžment
(advertising; media; ethics; communication; management)

Sažetak
Komunikacijski menadžment i oglašavanje prikazani su u popularnom marketingu i reklamnim tekstovima kao neproblematična indirektna komunikacija, u kojoj pošiljatelj (tvrtka) pokušava utjecati (ili izazvati reakciju) primatelja (potrošača) uz poruku čije je značenje nesumnjivo stimulirano sa šifriranom porukom. Marketinška poruka je osmišljena u tvrtki, njezin cilj je javnosti nevidljiv i ima utjecaj na specifičnu percepciju potrošača i na namjeran proces dekodiranja. Oglašivači se u svojem radu prepuste kreativnom stvaranju jer žele stvoriti što više zamjetljiv i zanimljiv oglas. Svi smo svjesni, da su uspješne samo one reklame koje će privući pažnju potrošača i kojih će se potrošači sjetiti. Povećana konkurencija prisiljava tvrtke da se oglašavaju sve agresivnije i neetički ; na taj način pokušavaju biti više vidljive i priznate. No, oglašivači samo rijetko zatraže pravnu i etičku prihvatljivost reklame. Na temelju naših nalaza dobivenih u radu sadržaja, pomoću metode uspoređivanja različitih nalaza i sa metodom sinteze, autori žele doći do određenih zaključaka, na temelju kojih će formirati svoje zaključke i ukazati na otvorene probleme za daljnja istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (autor)

Avatar Url Mario Plenković (autor)

Avatar Url Vlasta Kučiš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario; Tomažič, Tina; Kučiš, Vlasta; Mustić, Daria
KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI // Društvo i tehnologija 2010
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010. str. 272-273 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Plenković, M., Tomažič, T., Kučiš, V. & Mustić, D. (2010) KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI. U: Društvo i tehnologija 2010.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Toma\v{z}i\v{c}, Tina and Ku\v{c}i\v{s}, Vlasta and Musti\'{c}, Daria}, year = {2010}, pages = {272-273}, keywords = {ogla\v{s}avanje, mediji, etika, komunikacija, menad\v{z}ment}, isbn = {978-953-6226-22-1}, title = {KOMUNIKACIJSKI MENAD\v{Z}MENT I OGLA\v{S}AVANJE U SMISLU ETI\v{C}KE PRIHVATLJIVOSTI}, keyword = {ogla\v{s}avanje, mediji, etika, komunikacija, menad\v{z}ment}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Nonacom}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Toma\v{z}i\v{c}, Tina and Ku\v{c}i\v{s}, Vlasta and Musti\'{c}, Daria}, year = {2010}, pages = {272-273}, keywords = {advertising, media, ethics, communication, management}, isbn = {978-953-6226-22-1}, title = {COMMUNICATION MANAGEMENT AND ADVERTISING IN TERMS OF ETHICAL ACCEPTABILITY}, keyword = {advertising, media, ethics, communication, management}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Nonacom}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font