Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475160

Geomarketing Osječko-baranjske županije


Ljulj, Krešimir
Geomarketing Osječko-baranjske županije, 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 475160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Geomarketing Osječko-baranjske županije
(Geomarketing in Osječko-barnjaska county)

Autori
Ljulj, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Geodetski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.06

Godina
2010

Stranica
96

Mentor
Cetl, Vlado

Ključne riječi
Geomarketing; GIS; održivi razvoj; javno-privatno partnerstvo
(Geomarketing; sustainable development; spatial planning; GIS)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je geomarketing. Njegove najvažnije komponente, kao što su GIS, MIS, software-ska podrška. Obrađena je tema geomarketinga u održivom razvoju, njegova uloga u klasičnom i ukupnom marketingu. Obrađeni je tema o podacima potrebnima za geomarketing. Poseban osvrt je na primjeru geomarketinga Osječko-baranjske županije te obrade teme javno-privatnog partnerstva, lokalne samouprave i osnivanja clustera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geodezija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlado Cetl (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ljulj, Krešimir
Geomarketing Osječko-baranjske županije, 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb
Ljulj, K. (2010) 'Geomarketing Osječko-baranjske županije', diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ljulj, Kre\v{s}imir}, year = {2010}, pages = {96}, keywords = {Geomarketing, GIS, odr\v{z}ivi razvoj, javno-privatno partnerstvo}, title = {Geomarketing Osje\v{c}ko-baranjske \v{z}upanije}, keyword = {Geomarketing, GIS, odr\v{z}ivi razvoj, javno-privatno partnerstvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ljulj, Kre\v{s}imir}, year = {2010}, pages = {96}, keywords = {Geomarketing, sustainable development, spatial planning, GIS}, title = {Geomarketing in Osje\v{c}ko-barnjaska county}, keyword = {Geomarketing, sustainable development, spatial planning, GIS}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font