Pregled bibliografske jedinice broj: 475160
Geomarketing Osječko-baranjske županije
Geomarketing Osječko-baranjske županije, 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 475160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Geomarketing Osječko-baranjske županije
(Geomarketing in Osječko-barnjaska county)
Autori
Ljulj, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Geodetski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.06
Godina
2010
Stranica
96
Mentor
Cetl, Vlado
Ključne riječi
Geomarketing; GIS; održivi razvoj; javno-privatno partnerstvo
(Geomarketing; sustainable development; spatial planning; GIS)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je geomarketing. Njegove najvažnije komponente, kao što su GIS, MIS, software-ska podrška. Obrađena je tema geomarketinga u održivom razvoju, njegova uloga u klasičnom i ukupnom marketingu. Obrađeni je tema o podacima potrebnima za geomarketing. Poseban osvrt je na primjeru geomarketinga Osječko-baranjske županije te obrade teme javno-privatnog partnerstva, lokalne samouprave i osnivanja clustera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geodezija