Pregled bibliografske jedinice broj: 475156
Upravljanje kriznom komunikacijom (povratak u realnost)
Upravljanje kriznom komunikacijom (povratak u realnost) // Društvo i tehnologija 2010 ; knjiga sažetaka
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010. str. 32-32 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 475156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kriznom komunikacijom (povratak u realnost)
(Crisis communication management (back to reality))
Autori
Plenković, Mario ; Galičić, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2010 ; knjiga sažetaka
/ - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010, 32-32
ISBN
978-953-6226-22-1
Skup
Društvo i tehnologija 2010
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2010. - 30.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje; krizna komunikacija; odnosi s javnostima; mediji; javnost; javno mnijenje
(management; crisis communication; public relations; media; public; public opinion)
Sažetak
Autori provode povijesnu i holističku analizu kriznog komuniciranja (krizu čovjeka, morala, gospodarstva i društva), medija, javnosti (Social Networking) i etike komuniciranja s aspekta uloge odnosa s javnostima u kriznom komuniciranju. Analoško-konstrativnom analizom strukturalnih zakonitosti kriznog komuniciranja ukazuju na temeljne zakonitosti odnosa s javnostima u opasnostima i krizama. Zagovarajući prolegomenu za sustavno modelsko upravljanje kriznom komunikacijom (komuikacijski menadment) autori ukazuju na temeljne teorije o odnosima s javnostima u opasnostima i krizama (teorija javnog djelovanja, motivacije, akcijske spremnosti, brzine misli, uvjeravnja, balansa, moći, sigurnosti, medija, i umreženog digitalnog e-društva). Autori krizno komuniciranje promatraju kao vrstu komunikativnog događanja, novu dimenziju »trećeg«, u kojem poruku kreira čovjek – komunikator za odnose s javnostima u procesu strukturiranja i formiranja javnog mnijenja. Krizna poruka kao nova dimenzija »trećeg« se uvijek mora kodirati u onom komunikacijskom kodu koji je primatelju posredovane poruke razumljiv. U zaključnom razmatranju se analizira krizno komuniciranje u kontekstu implementacije novih teorijskih mogućnosti odnosa s javnosima u gospodarskim i političkim krizama (Case Study: Hrvatska i Slovenija) s aspekta komunikacijskog trokuta (javno građansko mnijenje, komunikacijsko vrijeme i komunikacijska pažnja relevantne javnosti u procesu kriznog komuniciranja) i povratka u realnost (Back to Reality) života.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb