Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475156

Upravljanje kriznom komunikacijom (povratak u realnost)


Plenković, Mario; Galičić, Vlado
Upravljanje kriznom komunikacijom (povratak u realnost) // Društvo i tehnologija 2010 ; knjiga sažetaka
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010. str. 32-32 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 475156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje kriznom komunikacijom (povratak u realnost)
(Crisis communication management (back to reality))

Autori
Plenković, Mario ; Galičić, Vlado

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2010 ; knjiga sažetaka / - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010, 32-32

ISBN
978-953-6226-22-1

Skup
Društvo i tehnologija 2010

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2010. - 30.06.2010

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
upravljanje; krizna komunikacija; odnosi s javnostima; mediji; javnost; javno mnijenje
(management; crisis communication; public relations; media; public; public opinion)

Sažetak
Autori provode povijesnu i holističku analizu kriznog komuniciranja (krizu čovjeka, morala, gospodarstva i društva), medija, javnosti (Social Networking) i etike komuniciranja s aspekta uloge odnosa s javnostima u kriznom komuniciranju. Analoško-konstrativnom analizom strukturalnih zakonitosti kriznog komuniciranja ukazuju na temeljne zakonitosti odnosa s javnostima u opasnostima i krizama. Zagovarajući prolegomenu za sustavno modelsko upravljanje kriznom komunikacijom (komuikacijski menadment) autori ukazuju na temeljne teorije o odnosima s javnostima u opasnostima i krizama (teorija javnog djelovanja, motivacije, akcijske spremnosti, brzine misli, uvjeravnja, balansa, moći, sigurnosti, medija, i umreženog digitalnog e-društva). Autori krizno komuniciranje promatraju kao vrstu komunikativnog događanja, novu dimenziju »trećeg«, u kojem poruku kreira čovjek – komunikator za odnose s javnostima u procesu strukturiranja i formiranja javnog mnijenja. Krizna poruka kao nova dimenzija »trećeg« se uvijek mora kodirati u onom komunikacijskom kodu koji je primatelju posredovane poruke razumljiv. U zaključnom razmatranju se analizira krizno komuniciranje u kontekstu implementacije novih teorijskih mogućnosti odnosa s javnosima u gospodarskim i političkim krizama (Case Study: Hrvatska i Slovenija) s aspekta komunikacijskog trokuta (javno građansko mnijenje, komunikacijsko vrijeme i komunikacijska pažnja relevantne javnosti u procesu kriznog komuniciranja) i povratka u realnost (Back to Reality) života.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlado Galičić (autor)

Avatar Url Mario Plenković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario; Galičić, Vlado
Upravljanje kriznom komunikacijom (povratak u realnost) // Društvo i tehnologija 2010 ; knjiga sažetaka
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010. str. 32-32 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Plenković, M. & Galičić, V. (2010) Upravljanje kriznom komunikacijom (povratak u realnost). U: Društvo i tehnologija 2010 ; knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Gali\v{c}i\'{c}, Vlado}, year = {2010}, pages = {32-32}, keywords = {upravljanje, krizna komunikacija, odnosi s javnostima, mediji, javnost, javno mnijenje}, isbn = {978-953-6226-22-1}, title = {Upravljanje kriznom komunikacijom (povratak u realnost)}, keyword = {upravljanje, krizna komunikacija, odnosi s javnostima, mediji, javnost, javno mnijenje}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Nonacom}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Gali\v{c}i\'{c}, Vlado}, year = {2010}, pages = {32-32}, keywords = {management, crisis communication, public relations, media, public, public opinion}, isbn = {978-953-6226-22-1}, title = {Crisis communication management (back to reality)}, keyword = {management, crisis communication, public relations, media, public, public opinion}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Nonacom}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font