Pregled bibliografske jedinice broj: 475144
Održavanje vrijednosti marke: Krize Royal Caribbean Internationala
Održavanje vrijednosti marke: Krize Royal Caribbean Internationala, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 475144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Održavanje vrijednosti marke: Krize Royal Caribbean Internationala
(Maintaining equity: Crisis Royal Caribbean International)
Autori
Maričić, Irina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
14.04
Godina
2009
Stranica
77
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Održavanje vrijednosti; marka; kriza; Royal Caribbean Internationala
(Maintaining equity; Crisis; Royal Caribbean International)
Sažetak
Svrha istraživanja je ukazati na fenomen potrošačkog povjerenja jakoj globalnoj marki, koja mora imati realnu sliku svoje vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka