Pregled bibliografske jedinice broj: 475112
Uloga imidža u odabiru turističke destinacije
Uloga imidža u odabiru turističke destinacije, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 475112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga imidža u odabiru turističke destinacije
(The role of image in the selection of tourist destinations)
Autori
Tunović, Alena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
21.06
Godina
2010
Stranica
74
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Imidž; odabir; turistička destinacija
(Role; image; tourist destinations)
Sažetak
Cilj ovog rada je definirati zaključke, dati određene preporuke, sugestije, buduća "pravila ponašanja" kako bi se unaprijedio komunikacijski dijelog na relaciji destinacija- turist, ostvarila veća potrošnja turista, povećalo njigovo zadovoljstvo ponuđenim turističkim proizvodom, utjecalo na rast turističkog prometa te doprinjelo unapređenju imidža destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka