Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475047

Komunikacija i interakcija u potrošačkom prostoru


Stanić, Sanja
Komunikacija i interakcija u potrošačkom prostoru // Društvo i tehnologija 2009. Knjiga sažetaka. / Plenković, Juraj (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. str. 29-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 475047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija i interakcija u potrošačkom prostoru
(Communication and Interaction in Consumer Space)

Autori
Stanić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2009. Knjiga sažetaka. / Plenković, Juraj - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009, 29-29

Skup
Društvo i tehnologija 2009.

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2009. - 30.06.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
prostor; trgovački centar kupovina; komunikacija; interakcija; socijabilnost
(space; shopping centre; communication; interaction; sociability)

Sažetak
Sukladno obilježjima interijera i sadržajima koje obuhvaćaju, u modernim se potrošačkim prostorima odvija interakcija i komunikacija između prostora, aktera i njihovih aktivnosti, temeljem čega ovi prostori ostavljaju utisak socijabilnih mjesta. U radu se, kao reprezent modernih potrošačkih prostora, razmatra trgovački centar. Na temelju rezultata istraživanja, analiza se usmjerava na prostor i aktere u potrošnji. Trgovački centar je kreirano okruženje, koje simulira javne prostore i omogućuje aktivnosti dokolice, socijalizacije i kupovine, koje su ovdje umrežene u potrošnji. Elementima interijera, znakovima, atmosferom i sadržajima prostor se pojavljuje kao kreator poruke kojoj je temeljni cilj poticanje potrošnje, čime se definira kao manipulativan. Komunikacija između prostora i potrošača je recipročan, efektivan proces jer potrošači reagiraju na simulativni poticaj prostora. Stoga, iako su potrošnja i kupovina socijalne aktivnosti, koje uključuju interakciju i komunikaciju, te zavise od socio-ekonomskog konteksta i socijalnih okruženja pojedinca, u ovom su prostoru usmjerene i ograničene. Komunikativnost, kreativnost i osobno odlučivanje, kao tradicionalne odlike prodavača, svedene su na minimum. Humana komunikacija prodavača je ograničena, naučena i neiskrena, a sve je više zamjenjuje nehumana, s uređajima. Zaključuje se kako u konkretnom, modernom potrošačkom prostoru komunikacija i interakcija gube spontanost i reciprocitet, a, sukladno tome, socijalni odnosi socijabilnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Sanja Stanić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stanić, Sanja
Komunikacija i interakcija u potrošačkom prostoru // Društvo i tehnologija 2009. Knjiga sažetaka. / Plenković, Juraj (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. str. 29-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Stanić, S. (2009) Komunikacija i interakcija u potrošačkom prostoru. U: Plenković, J. (ur.)Društvo i tehnologija 2009. Knjiga sažetaka..
@article{article, author = {Stani\'{c}, Sanja}, editor = {Plenkovi\'{c}, J.}, year = {2009}, pages = {29-29}, keywords = {prostor, trgova\v{c}ki centar kupovina, komunikacija, interakcija, socijabilnost}, title = {Komunikacija i interakcija u potro\v{s}a\v{c}kom prostoru}, keyword = {prostor, trgova\v{c}ki centar kupovina, komunikacija, interakcija, socijabilnost}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stani\'{c}, Sanja}, editor = {Plenkovi\'{c}, J.}, year = {2009}, pages = {29-29}, keywords = {space, shopping centre, communication, interaction, sociability}, title = {Communication and Interaction in Consumer Space}, keyword = {space, shopping centre, communication, interaction, sociability}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font