Pregled bibliografske jedinice broj: 474743
Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti
Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti // Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economisc in Osijek - Croatia ; Hochschule Pforzheim University, 2010. str. 95-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 474743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti
(Marekting in Contemporary Environment - Traditional Vs. Value-Added Marketing)
Autori
Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša ; Čelić, Manuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI
/ Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo - Osijek : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economisc in Osijek - Croatia ; Hochschule Pforzheim University, 2010, 95-110
ISBN
978-953-253-079-7
Skup
Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 07.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
suvremeno okruženje; tradicionalni marketing; marketing dodane vrijednosti; suvremeni trendovi u marketingu
(contemporary environment; Traditional Marketing; Value-Added Marketing; contemporary marketing trends)
Sažetak
Suvremeno poslovno okruženje uglavnom karakteriziraju jake i česte promjene koje stvaraju nove izazove za kompanije. Marketing je jedna od poslovnih funkcija koja se najviše izlaže tržištu, stoga je prisiljen provoditi promjene u svom vlastitom konceptu. Zbog ovih rasloga marketing se danas mijenja iz prodajnog koncepta, koji se često identificira sa prodajom ili promocijom, u funkciju koja stvara i pozicionira dodanu vrijednost za osobnu i poslovnu potrošnju. Ova promjena se postiže kroz aktualne trendove u marketingu, prije svega kroz orijentaciju prema klijentu i ponašanju potrošača, suradnju s potrošačima u kreiranju marekting strategije, CRM, fokusiranje na nematerijalne resurse i kreativnost. Marketing dodane vrijednosti više nije samo taktički elemenat, prešao je u stratešku poziciju i njegov zadatak jest osigurati dugoročni opstanak i uspjeh za kompaniju. Temelji se na pretpostavci da onaj tko želi postići određeni udio na tržištu, mora ponuditi superiornije proizvode od trenutno prisutnih. Ova maksimalizacija vrijednosti se kapitalizira kroz stvaranje veće atraktivnosti proizvoda i zadovoljstva potrošača, što će u konačnici rezultirati s boljom penetracijom na tržište i većom preferencijom potrošača, a to također vodi do značajnih stopa ponovljenih ili više ponovljenih kupnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek