Pregled bibliografske jedinice broj: 474593
Utjecaj programiranog treninga na promjene u motoričkim sposobnostima učenika uključenih u rad školskog športskog društva
Utjecaj programiranog treninga na promjene u motoričkim sposobnostima učenika uključenih u rad školskog športskog društva // Zbornik radova 19. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 71-78 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 474593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programiranog treninga na promjene u motoričkim sposobnostima učenika uključenih u rad školskog športskog društva
(Influence of programmed training on changes in motor performance of students involved in work of school sport society)
Autori
Badrić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 19. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010, 71-78
ISBN
953-95082-6-6
Skup
19. ljetna škole kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 22.06.2010. - 26.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Trening; motoričke sposobnosti; školski šport
(Training; motor performance; school sport)
Sažetak
Trenažni proces u trajanju od 10 tjedana utjecao na statistički značajne promjene u motoričkim sposobnostima učenika u eksperimentalnoj skupini. Kod kontrolne skupine nisu utvrđene statistički značajne promjene u motoričkim sposobnostima učenika. Približno isti rezultati dobiveni su u nekim sličnim istraživanjima provedenim kod nas (Borčić i sur. 2005., Zukolo, 2007., Ivković, 2007., Mladenović i Bilić, 2008., Ohnjec i sur. 2005., Kuleš i sur. 2001.). Da bi se utvrdile pojedinačne promjene u varijablama pristupilo se obradi dobivenih rezultata univarijantnim testom značajnosti razlika. Pokazalo se da je kod eksperimentalne skupine došlo do statistički značajnih promjena odnosno povećanja rezultata u pet testova motoričkih sposobnosti. Ispitanici eksperimentalne skupine najviše su napredovali u testovima za procjenu eksplozivne snage, agilnosti i fleksibilnosti. Generalno gledajući, efekti provedenog trenažnog programa pridonijeli su razvoju testiranih motoričkih sposobnosti kod učenika. Učenici koji su sudjelovali u radu Školskog športskog društva, te tjedno imali 2 x 45 minuta programirani trenažni proces, i uz to pohađali redovitu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture od 2 školska sata tjedno, postigli su značajan napredak u svim motoričkim sposobnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Marko Badrić
(autor)