Pregled bibliografske jedinice broj: 474476
Kreativnost osnovnoškolske djece u kontekstu škole
Kreativnost osnovnoškolske djece u kontekstu škole // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 15 (2007), 15; 5-8 (podatak o recenziji nije dostupan, popularan rad, stručni)
CROSBI ID: 474476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost osnovnoškolske djece u kontekstu škole
(Creativity of elementary school children in school context)
Autori
Rački, Željko
Izvornik
Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-9299) 15
(2007), 15;
5-8
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, popularan rad, stručni
Ključne riječi
kreativnost; djeca; škola
(creativity; children; school)
Sažetak
Reći da su sva djeca kreativna je točno koliko i reći da su sva djeca inteligentna. Točno je da sva djeca posjeduju inteligenciju, u to nema sumnje. Čak i intelektualno teško oštećena djeca posjeduju inteligenciju, premda u vrlo ograničenom stupnju. Posjedovati osobinu inteligencije, međutim, ne znači da je netko inteligentan, zar ne? Kako to? Zapravo, obično pod pojmom inteligentan mislimo na djecu koja tu osobinu imaju izraženu u većoj mjeri od ostale djece. Isto vrijedi i za kreativnost, čak i više.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Željko Rački
(autor)