Pregled bibliografske jedinice broj: 47445
Suvremeni koncept školske geografije
Suvremeni koncept školske geografije // Zbornik 2. hrvatskog geografskog kongresa / Pejnović, Dane (ur.).
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2000. str. 53-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 47445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni koncept školske geografije
(Modern concept of school geography)
Autori
Curić, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik 2. hrvatskog geografskog kongresa
/ Pejnović, Dane - Zagreb : Hrvatsko geografsko društvo, 2000, 53-60
Skup
2. hrvatski geografski kongres
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 30.09.1999. - 03.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
geografsko obrazovanje; koncept školske geografije; nastavni programi
(geographic education; school geography concept; curricula)
Sažetak
U ovom se radu analizira uloga geografije u osnovnom i srednjem obrazovanju, raspravlja o nazivu školskog predmeta, obrazlažu slabosti i problemi realizacije aktualnih nastavnih programa te predlažu novi pristupi u nastavi geografije. Navode se primjeri iz geografskog obrazovanja Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Sjeverne Irske te SAD-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija
POVEZANOST RADA