Pregled bibliografske jedinice broj: 474375
Prilagodljivi sustavi za upravljanje učenjem: varijable modela korisnika i okvir za klasifikaciju sustava
Prilagodljivi sustavi za upravljanje učenjem: varijable modela korisnika i okvir za klasifikaciju sustava // MIPRO 2010 – 33rd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, Proceedings Vol. IV Computers in Education / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka (ur.).
Zagreb: Denona, 2010. str. 409-414 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 474375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilagodljivi sustavi za upravljanje učenjem: varijable modela korisnika i okvir za klasifikaciju sustava
(Adaptive Learning Management Systems: User Model Variables and Framework for System Classification)
Autori
Medvidović, Anita ; Granić, Andrina ; Nakić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2010 – 33rd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, Proceedings Vol. IV Computers in Education
/ Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka - Zagreb : Denona, 2010, 409-414
ISBN
978-953-233-054-0
Skup
MIPRO 2010, 33rd International Convention
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.05.2010. - 28.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-učenje; prilagodljivost; sustavi za upravljanje učenjem; model korisnika
(e-learning; adaptivity; learning management systems; user model)
Sažetak
Ovaj rad donosi kratku rekapitulacija trenutnih istraživanja u području prilagodljivih korisničkih sučelja sustava e-učenja, s naglaskom na najvažnije kategorije sustava i korištene pristupe prilagođavanju. Uspjeh prilagođavanja u velikoj mjeri ovisi o preciznosti i pouzdanosti modela korisnika, stoga se posebno razmatraju individualne razlike među učenicima, način na koji one oblikuju model korisnika, te metode detekcije i određivanja vrijednosti varijabli modela korisnika. Središnji dio rada fokusiran je na kategoriju prilagodljivih sustava za upravljanje učenjem (engl. Adaptive Learning Management Systems, ALMSs) koji osiguravaju personaliziranu interakciju, prilagođenu individualnim potrebama, ciljevima, i sklonostima učenika. Temeljem istraživanja postojećih prilagodljivih sustava za upravljanje učenjem, predložen je okvir za klasifikaciju prilagodljivih sustava s obzirom na varijable modela korisnika, metode njihove detekcije i kvantifikacije, te s obzirom na metode i tehnike prilagođavanja koje ti sustavi implementiraju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1998 - Upotrebljivost i prilagodljivost sučelja inteligentnih autorskih ljuski (Granić, Andrina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split