Pregled bibliografske jedinice broj: 474135
Uloga crteža u terapiji mucanja
Uloga crteža u terapiji mucanja, 2001., diplomski rad, Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 474135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga crteža u terapiji mucanja
(The role of art in the treatment of stuttering)
Autori
Krušelj, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.07
Godina
2001
Stranica
49
Mentor
Heđever, Mladen
Ključne riječi
crtež; mucanje
(Drawing; stuttering)
Sažetak
Ovaj rad napisan je s ciljem da pokaže mogućnosti uporabe dječjeg crteža u terapiji mucanja. Prikazane su mnoge tehnike, kojima je zadatak da otvore dijete, približe ga logopedu, omoguće da dijete lakše izrazi svoje emocije, na način koji je djetetu u toj dobi najbliži i možda najjednostavniji. U tu svrhu predstavljene su dječje „likovne stvaralačke faze“, kako oni gledaju na svijet oko sebe, te kako ga mi lakše razumijemo. Nadam se da će ovaj rad potaknuti logopede, roditelje i sve one koje rade s djecom, da puste djecu da crtaju svijet kako ga oni vide, bez uplitanja i sugeriranja odraslih, jer nešto možda ne izgleda kao u stvarnosti. To je greška koju mnogi rade, jer neznaju prepoznati dječji crtački jezik. Naš je zadatak da usmjerimo dijete, t ebilježimo kako ono stvara, što pritom govori, radi li geste, kakve boje upotrebljava.... U dobi od 3-6 godina, djeca se intenzivno razvijaju, kako tjelesno, tako i psihički. Mnoge situacije kao i u odraslih, tako i u djece ostavljaju trag na dječju psihu.Crtež može biti vrlo jednostavno i djetetu blisko sredstvo izražavanja i oslobađanja nekih emocija, bile one negativne ili pozitivne. Upotreba crteža svakako može obogati logopedski sat, svaki put nanovo obradovati dijete, te svakako biti lijep ukras na zidu logopedske sobe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mladen Heđever
(mentor)