Pregled bibliografske jedinice broj: 474106
Biznisu se jedino isplati biti odgovoran
Biznisu se jedino isplati biti odgovoran // Privredni vjesnik : hrvatski poslovno-financijski tjednik, 3178 (2000), 52-55 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 474106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Biznisu se jedino isplati biti odgovoran
(In Business it Pays off to be Responsible)
Autori
Tafra-Vlahović, Majda
Izvornik
Privredni vjesnik : hrvatski poslovno-financijski tjednik (0032-8995) 3178
(2000);
52-55
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
društvena odgovornost; zaštita okoliša; društvena zajednica
(social responsibility; envrionment prorection; social community)
Sažetak
Budućnost društvene odgovornosti poslovnih subjekata vezana je uz promjene uvjeta poslovanja i smanjenu ulogu države. Primjena društvene odgovornosti je dugotrajan proces. Dilema o tome isplati li se biznisu biti društveno odgovornim je lažna. Društvena odgovornost poslovnih subjekata pretpostavka je njihova opstanka i budućeg razvoja. Biznisu se jedino i i isplati biti odgovoran.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti