Pregled bibliografske jedinice broj: 474023
Korištenje elektroničke pošte u marketingu (e-mail marketing)
Korištenje elektroničke pošte u marketingu (e-mail marketing) // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1-2 (2010), 141-147 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 474023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje elektroničke pošte u marketingu (e-mail marketing)
(Use of e-mail communication in marketing)
Autori
Dobrača, Igor
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 1-2
(2010);
141-147
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
e-poslovanje ; elektronička pošta ; marketing ; CRM
(e-business ; e-mail ; marketing ; CROM)
Sažetak
Iz dana u dan sve više je korisnika usluga elektroničke pošte, kao jedne od osnovnih usluga koja je dostupna korisnicima Interneta. Takva široka rasprostranjenost navedene usluge uvelike može poslužiti poslovnim subjektima u njihovim nastojanjima zadovoljavanja želja i potreba kupaca. U radu su identificirani i opisane temeljni koraci za uspostavu sustava e-mail marketinga unutar poslovnog subjekta, te njegovu interakciju sa ostalim elementima poslovnog i informacijskog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti