Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 473876

Korporacijska socijalna odgovornost - pojam, razvoj i uloga službe za odnose s javnošću u promicanju društvene odgovornosti


Tafra-Vlahović, Majda
Korporacijska socijalna odgovornost - pojam, razvoj i uloga službe za odnose s javnošću u promicanju društvene odgovornosti // Zbornik prvog strukovnog kongresa za odnose s javnošću (PRO PR 2000) / Ksenija Renko Nagy (ur.).
Zagreb: Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2002. str. 39-46 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 473876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korporacijska socijalna odgovornost - pojam, razvoj i uloga službe za odnose s javnošću u promicanju društvene odgovornosti
(Corporate social responsibility - concept, development and the role of public relations function in advocating social repsonsibility)

Autori
Tafra-Vlahović, Majda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik prvog strukovnog kongresa za odnose s javnošću (PRO PR 2000) / Ksenija Renko Nagy - Zagreb : Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2002, 39-46

Skup
Hhrvatski strukovni kongres za odnose s javnošću (1 ; 2000)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.11.2000. - 14.11.2000

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
korporacijska društvena odgovornost; odnosi s javnošću; odnosi sa zajednicom
(corporate social responsiblity; public relations; community relations)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Concerns with social issues and sustainable development occur more frequently in business as this basically strengthens long-term prospects of business. The companies not following the corporate social responsibility trends endanger their reputation and prosperity and take considerable financial risks.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Majda Tafra-Vlahović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tafra-Vlahović, Majda
Korporacijska socijalna odgovornost - pojam, razvoj i uloga službe za odnose s javnošću u promicanju društvene odgovornosti // Zbornik prvog strukovnog kongresa za odnose s javnošću (PRO PR 2000) / Ksenija Renko Nagy (ur.).
Zagreb: Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2002. str. 39-46 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tafra-Vlahović, M. (2002) Korporacijska socijalna odgovornost - pojam, razvoj i uloga službe za odnose s javnošću u promicanju društvene odgovornosti. U: Ksenija Renko Nagy (ur.)Zbornik prvog strukovnog kongresa za odnose s javnošću (PRO PR 2000).
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2002}, pages = {39-46}, keywords = {korporacijska dru\v{s}tvena odgovornost, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, odnosi sa zajednicom}, title = {Korporacijska socijalna odgovornost - pojam, razvoj i uloga slu\v{z}be za odnose s javno\v{s}\'{c}u u promicanju dru\v{s}tvene odgovornosti}, keyword = {korporacijska dru\v{s}tvena odgovornost, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, odnosi sa zajednicom}, publisher = {Strukovna udruga za odnose s javno\v{s}\'{c}u}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2002}, pages = {39-46}, keywords = {corporate social responsiblity, public relations, community relations}, title = {Corporate social responsibility - concept, development and the role of public relations function in advocating social repsonsibility}, keyword = {corporate social responsiblity, public relations, community relations}, publisher = {Strukovna udruga za odnose s javno\v{s}\'{c}u}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font