Pregled bibliografske jedinice broj: 473876
Korporacijska socijalna odgovornost - pojam, razvoj i uloga službe za odnose s javnošću u promicanju društvene odgovornosti
Korporacijska socijalna odgovornost - pojam, razvoj i uloga službe za odnose s javnošću u promicanju društvene odgovornosti // Zbornik prvog strukovnog kongresa za odnose s javnošću (PRO PR 2000) / Ksenija Renko Nagy (ur.).
Zagreb: Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2002. str. 39-46 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 473876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporacijska socijalna odgovornost - pojam, razvoj i uloga službe za odnose s javnošću u promicanju društvene odgovornosti
(Corporate social responsibility - concept, development and the role of public relations function in advocating social repsonsibility)
Autori
Tafra-Vlahović, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik prvog strukovnog kongresa za odnose s javnošću (PRO PR 2000)
/ Ksenija Renko Nagy - Zagreb : Strukovna udruga za odnose s javnošću, 2002, 39-46
Skup
Hhrvatski strukovni kongres za odnose s javnošću (1 ; 2000)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.11.2000. - 14.11.2000
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
korporacijska društvena odgovornost; odnosi s javnošću; odnosi sa zajednicom
(corporate social responsiblity; public relations; community relations)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Concerns with social issues and sustainable development occur more frequently in business as this basically strengthens long-term prospects of business. The companies not following the corporate social responsibility trends endanger their reputation and prosperity and take considerable financial risks.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Majda Tafra-Vlahović
(autor)