Pregled bibliografske jedinice broj: 473710
Dječji crtež kao paradigma govornog poremećaja
Dječji crtež kao paradigma govornog poremećaja, 2004., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 473710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dječji crtež kao paradigma govornog poremećaja
(Children's drawings as a paradigm of voice disorders)
Autori
Ozretić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.11
Godina
2004
Stranica
58
Mentor
Heđever, Mladen
Ključne riječi
Dječji crtež; govorne teškoće; pristup djetetu
(Children's drawing; speech difficulties; access to child)
Sažetak
Osim što se crtež koristi u odgojnom radu, među psiholozima, socijalnim pedagozima, često je korišten u psihoterapijskom radu i u psihodijagnostici kao projektivno sredstvo. Pravilnim iščitavanjem likovnog izraza – govora smanjujemo, a možda i poništavamo mogućnost pogrešnog uvida u razvoj djeteta, a time i pogrešni pristup djetetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mladen Heđever
(mentor)