Pregled bibliografske jedinice broj: 473544
Glazbeni ukus učenika osnovnoškolske dobi
Glazbeni ukus učenika osnovnoškolske dobi // Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo: 2003.-2008.: zbornik radova / Martinčić, Julijo ; Hackenberger, Dubravka (ur.).
Zagreb: Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Osijeku, 2010. str. 101-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 473544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbeni ukus učenika osnovnoškolske dobi
(Taste in music of Primary school children)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo: 2003.-2008.: zbornik radova
/ Martinčić, Julijo ; Hackenberger, Dubravka - Zagreb : Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Osijeku, 2010, 101-110
ISBN
978-953-154-921-9
Skup
Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Međunarodna kolonija mladih, Ernestinovo 2003. – 2008.
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.12.2008. - 05.12.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
slušanje glazbe ; nastava glazbe ; otvoreni model ; glazbeni ukus
(listening to music ; music lessons ; open model ; taste in music)
Sažetak
Školske godine 2006./07., stupanjem na snagu novoga Nastavnoga plana i programa za osnovne škole, otvoreni model nastave glazbe postao je zadani model prema kojem se ostvaruje nastava glazbe. U radu su razmatrana razmišljanja vezana uz aktivnost slušanja glazbe, koje predstavlja središnju aktivnost otvorenoga modela. Rad obuhvaća i analizu anketnog upitnika koji je proveden u osječkoj OŠ Franje Krežme školske godine 2007./08. među učenicima osmoga razreda. U toj školi nastava glazbe provodi se prema otvorenom modelu još od školske godine 2004./05. Svrha provedene ankete bila je ispitivanje odnosa učenika prema glazbi, s obzirom na četverogodišnju primjenu otvorenoga modela nastave glazbe. Naime, slušanjem kvalitetne glazbe razvija se glazbeni ukus te će se na taj način pokušati osposobiti učenike za kritički odnos prema glazbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)