Pregled bibliografske jedinice broj: 473418
Konceptualni okvir društveno-odgovornog poslovanja
Konceptualni okvir društveno-odgovornog poslovanja // Medianali, 3 (2009), 5; 163-184 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 473418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualni okvir društveno-odgovornog poslovanja
(Conceptual Framework of Corporate Social Responsibility)
Autori
Tafra-Vlahović, Majda
Izvornik
Medianali (1846-436X) 3
(2009), 5;
163-184
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društvena odgovornost ; korporativna odgovornost ;
(social responsibility ; corporate responsibility ; sustainable devleopment ; economy ; ecology ; globalisation)
Sažetak
Definicije korporacijske društvene odgovornosti prolazile su svoju evoluciju, pa se sada pojam koristi naizmjenično s pojmovima “društvene odgovornosti”, “održivoga razvoja”, “korporacijskoga građanstva”. Također, pojam je povezivan sa srodnim područjem poslovnog ugleda, pri čemu je nerazvijena korporacijska društvena odgovornost velika opasnost za ugled, a razvijena korporacijska društvena odgovornost jest osiguranje od štete za ugled, koje je vidljivo u poslovnom upravljanju prema dokazano najboljim praksama. Takvo se pak upravljanje odražava u izvješćivanju o trostrukom učinku - na ekonomskom, ekološkom i društvenom planu. Unutar globalnog biznisa sintagme kao korporacijska odgovornost, pošteno upravljanje i održiv razvoj postali su dio svakodnevnog poslovanja, a narasla očekivanja društva sve su veća.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište u Dubrovniku
Profili:
Majda Tafra-Vlahović
(autor)