Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 473418

Konceptualni okvir društveno-odgovornog poslovanja


Tafra-Vlahović, Majda
Konceptualni okvir društveno-odgovornog poslovanja // Medianali, 3 (2009), 5; 163-184 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 473418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konceptualni okvir društveno-odgovornog poslovanja
(Conceptual Framework of Corporate Social Responsibility)

Autori
Tafra-Vlahović, Majda

Izvornik
Medianali (1846-436X) 3 (2009), 5; 163-184

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društvena odgovornost ; korporativna odgovornost ;
(social responsibility ; corporate responsibility ; sustainable devleopment ; economy ; ecology ; globalisation)

Sažetak
Definicije korporacijske društvene odgovornosti prolazile su svoju evoluciju, pa se sada pojam koristi naizmjenično s pojmovima “društvene odgovornosti”, “održivoga razvoja”, “korporacijskoga građanstva”. Također, pojam je povezivan sa srodnim područjem poslovnog ugleda, pri čemu je nerazvijena korporacijska društvena odgovornost velika opasnost za ugled, a razvijena korporacijska društvena odgovornost jest osiguranje od štete za ugled, koje je vidljivo u poslovnom upravljanju prema dokazano najboljim praksama. Takvo se pak upravljanje odražava u izvješćivanju o trostrukom učinku - na ekonomskom, ekološkom i društvenom planu. Unutar globalnog biznisa sintagme kao korporacijska odgovornost, pošteno upravljanje i održiv razvoj postali su dio svakodnevnog poslovanja, a narasla očekivanja društva sve su veća.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Majda Tafra-Vlahović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tafra-Vlahović, Majda
Konceptualni okvir društveno-odgovornog poslovanja // Medianali, 3 (2009), 5; 163-184 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Tafra-Vlahović, M. (2009) Konceptualni okvir društveno-odgovornog poslovanja. Medianali, 3 (5), 163-184.
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2009}, pages = {163-184}, keywords = {dru\v{s}tvena odgovornost, korporativna odgovornost, }, journal = {Medianali}, volume = {3}, number = {5}, issn = {1846-436X}, title = {Konceptualni okvir dru\v{s}tveno-odgovornog poslovanja}, keyword = {dru\v{s}tvena odgovornost, korporativna odgovornost, } }
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2009}, pages = {163-184}, keywords = {social responsibility, corporate responsibility, sustainable devleopment, economy, ecology, globalisation}, journal = {Medianali}, volume = {3}, number = {5}, issn = {1846-436X}, title = {Conceptual Framework of Corporate Social Responsibility}, keyword = {social responsibility, corporate responsibility, sustainable devleopment, economy, ecology, globalisation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font