Pregled bibliografske jedinice broj: 473406
Uloga poslovnih subjekata u stvaranju kulture zajednice i dijaloga : osvrt na teoriju interesnih skupina
Uloga poslovnih subjekata u stvaranju kulture zajednice i dijaloga : osvrt na teoriju interesnih skupina // Media, culture and public relations, 2 (2003), 1; 95-101 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 473406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga poslovnih subjekata u stvaranju kulture zajednice i dijaloga : osvrt na teoriju interesnih skupina
(The Role of Business in Creating a Culture of Community and Dialogue : Considerations of the Stakeholder Perspektive)
Autori
Tafra-Vlahović, Majda
Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 2
(2003), 1;
95-101
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
interesne skupine ; organizacija ; teorija ; istraživanja
(stakeholders ; organisation ; theory ; research)
Sažetak
Tri teorijska pristupa u teoriji interesnih skupina, pristup interesnih skupina kao poslovna kultura, sporazumni red kao dimenzija dodane vrijednosti teorije interesnih skupina i višestruki dijalozi interesnih skupina s učenjem kao moćni procesi interesnih skupina jesu tri vidljiva pokretača u teoriji interesnih skupina koji pokreću daljnji razvoj pristupa interesnih skupina u poslovnoj strategiji odgovornih tvrtki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Visoka poslovna škola s pravom javnosti
Profili:
Majda Tafra-Vlahović
(autor)