Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 473406

Uloga poslovnih subjekata u stvaranju kulture zajednice i dijaloga : osvrt na teoriju interesnih skupina


Tafra-Vlahović, Majda
Uloga poslovnih subjekata u stvaranju kulture zajednice i dijaloga : osvrt na teoriju interesnih skupina // Media, culture and public relations, 2 (2003), 1; 95-101 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 473406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga poslovnih subjekata u stvaranju kulture zajednice i dijaloga : osvrt na teoriju interesnih skupina
(The Role of Business in Creating a Culture of Community and Dialogue : Considerations of the Stakeholder Perspektive)

Autori
Tafra-Vlahović, Majda

Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 2 (2003), 1; 95-101

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
interesne skupine ; organizacija ; teorija ; istraživanja
(stakeholders ; organisation ; theory ; research)

Sažetak
Tri teorijska pristupa u teoriji interesnih skupina, pristup interesnih skupina kao poslovna kultura, sporazumni red kao dimenzija dodane vrijednosti teorije interesnih skupina i višestruki dijalozi interesnih skupina s učenjem kao moćni procesi interesnih skupina jesu tri vidljiva pokretača u teoriji interesnih skupina koji pokreću daljnji razvoj pristupa interesnih skupina u poslovnoj strategiji odgovornih tvrtki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Visoka poslovna škola s pravom javnosti

Profili:

Avatar Url Majda Tafra-Vlahović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tafra-Vlahović, Majda
Uloga poslovnih subjekata u stvaranju kulture zajednice i dijaloga : osvrt na teoriju interesnih skupina // Media, culture and public relations, 2 (2003), 1; 95-101 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Tafra-Vlahović, M. (2003) Uloga poslovnih subjekata u stvaranju kulture zajednice i dijaloga : osvrt na teoriju interesnih skupina. Media, culture and public relations, 2 (1), 95-101.
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2003}, pages = {95-101}, keywords = {interesne skupine, organizacija, teorija, istra\v{z}ivanja}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1333-6371}, title = {Uloga poslovnih subjekata u stvaranju kulture zajednice i dijaloga : osvrt na teoriju interesnih skupina}, keyword = {interesne skupine, organizacija, teorija, istra\v{z}ivanja} }
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2003}, pages = {95-101}, keywords = {stakeholders, organisation, theory, research}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1333-6371}, title = {The Role of Business in Creating a Culture of Community and Dialogue : Considerations of the Stakeholder Perspektive}, keyword = {stakeholders, organisation, theory, research} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font