Pregled bibliografske jedinice broj: 473110
Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi
Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi // Medijski dijalozi, 3 (2010), 6; 221-228 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 473110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi
(Corporate Responsibility in the Global Context. The Challenges of Communication)
Autori
Tafra-Vlahović, Majda
Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) 3
(2010), 6;
221-228
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; gobalizacija ; dionici ; komunikacije ;
(corporate social responsibility ; globalization ; stakeholders ; communication ;)
Sažetak
Što su više multinacionalne kompanije izložene na globalnoj sceni to su sadržajnije, sofisticiranije i skuplje njihove investicije u održivo poslovanje i to zahtjevnija postaju očekivanja od kompanija da komuniciraju o svojim odgovornim investiranjima, naporima, motivima i postignućima. Prikazana je paradigma četiri pogleda na svijet sačinjena od strane Nizozemske agencije za procjenu okoliša (2004) za potrebe Nacionalnog instituta za javno zdravstvo i okoliš. Četiri pogleda na svijet (globalno tržište, globalna solidarnost, sigurna regija i skrbna regija) smještena su u matricu na kojoj svaki pogled na svijet predstavlja različitu svpecifičnu kvalitetui života i pretpostavlja se koja bi bila potencijalna uloga društveno odgovornog poslovanja u kontekstu svakog takvog pogleda na svijet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište u Dubrovniku
Profili:
Majda Tafra-Vlahović
(autor)