Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 473110

Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi


Tafra-Vlahović, Majda
Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi // Medijski dijalozi, 3 (2010), 6; 221-228 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 473110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi
(Corporate Responsibility in the Global Context. The Challenges of Communication)

Autori
Tafra-Vlahović, Majda

Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) 3 (2010), 6; 221-228

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; gobalizacija ; dionici ; komunikacije ;
(corporate social responsibility ; globalization ; stakeholders ; communication ;)

Sažetak
Što su više multinacionalne kompanije izložene na globalnoj sceni to su sadržajnije, sofisticiranije i skuplje njihove investicije u održivo poslovanje i to zahtjevnija postaju očekivanja od kompanija da komuniciraju o svojim odgovornim investiranjima, naporima, motivima i postignućima. Prikazana je paradigma četiri pogleda na svijet sačinjena od strane Nizozemske agencije za procjenu okoliša (2004) za potrebe Nacionalnog instituta za javno zdravstvo i okoliš. Četiri pogleda na svijet (globalno tržište, globalna solidarnost, sigurna regija i skrbna regija) smještena su u matricu na kojoj svaki pogled na svijet predstavlja različitu svpecifičnu kvalitetui života i pretpostavlja se koja bi bila potencijalna uloga društveno odgovornog poslovanja u kontekstu svakog takvog pogleda na svijet.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Majda Tafra-Vlahović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tafra-Vlahović, Majda
Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi // Medijski dijalozi, 3 (2010), 6; 221-228 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Tafra-Vlahović, M. (2010) Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi. Medijski dijalozi, 3 (6), 221-228.
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2010}, pages = {221-228}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, gobalizacija, dionici, komunikacije, }, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {3}, number = {6}, issn = {1800-7074}, title = {Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, gobalizacija, dionici, komunikacije, } }
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2010}, pages = {221-228}, keywords = {corporate social responsibility, globalization, stakeholders, communication, }, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {3}, number = {6}, issn = {1800-7074}, title = {Corporate Responsibility in the Global Context. The Challenges of Communication}, keyword = {corporate social responsibility, globalization, stakeholders, communication, } }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font