Pregled bibliografske jedinice broj: 472861
Implementacija marketing miksa u ugostiteljskom objektu
Implementacija marketing miksa u ugostiteljskom objektu, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 472861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija marketing miksa u ugostiteljskom objektu
(Marketing mix implementation in catering facility)
Autori
Medjedović, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
02.06
Godina
2010
Stranica
28
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Implementacija; marketing miksa; ugostiteljskom objektu
(Implementation; marketing mix; catering facility)
Sažetak
Svrha ovog rada je naglasiti važnost pomno osmišljenog i sistematičnog vođenja poslovnih aktivnosti koje zahtijevaju konstantno posezanje za implementacijom marketing miks-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka