Pregled bibliografske jedinice broj: 472854
Upravljanje ključnim kupcima - KAM (Key Account Management)
Upravljanje ključnim kupcima - KAM (Key Account Management) // Računovodstvo i financije, 8 (2009), 134-139 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 472854 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje ključnim kupcima - KAM (Key Account Management)
(Key Account Management)
Autori
Samardžija, Jasminka
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 8
(2009);
134-139
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
ključni kupac; voditelj ključnih kupaca; upravljanje ključnim kupcima
(Key Account; Key Account Manager; Key Account Management)
Sažetak
Upravljanje ključnim kupcima je način poslovanja i prodaje kojim se želi ostvariti prednost u odnosu na konkurenciju. To je moguće postići boljim poznavanjem kupaca, prilagođavanjem vlastitog poslovanja ključnom kupcu, stvaranjem partnerskih odnosa i pružanjem dodatnih koristi kupcima kako bi se izbjegla uobičajena ograničenja u njihovom međusobnom odnosu. Na taj način se stvara baza za međusoban rast i razvoj. Svrha KAM-a je stvaranje odnosa koji omogućuje uspješnije partnersko poslovanje temeljeno na međusobnoj suradnji, a ne tek na običnoj kupoprodaji. Takva suradnja predstavlja bazu uspjeha i izvanrednu strategiju za izbjegavanje upadanja u zamku prodaje temeljene na najnižoj cijeni, a ujedno predstavlja i kvalitetan način postizanja win-win situacije u kojoj dodatnim uslugama vežemo klijenta za sebe kako on ne bi imao potrebu, a ni želju, mijenjati dobavljača. Uz pomoć KAM-a organizacija postaje snažnija jer je u prilagođena i podređena potrebama kupaca koji to kontinuirano nagrađuju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija