Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 472813

Razgraničenje temeljnih pojmova upravljanja kvalitetom-TQM, ISO 9000, Business Excellence


Samardžija, Jasminka
Razgraničenje temeljnih pojmova upravljanja kvalitetom-TQM, ISO 9000, Business Excellence // Računovodstvo i financije, 5 (2009), 133-138 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 472813 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razgraničenje temeljnih pojmova upravljanja kvalitetom-TQM, ISO 9000, Business Excellence
(Delimitation of the Fundamental Concepts of Quality Management-TQM, ISO 9000, Business Excellence)

Autori
Samardžija, Jasminka

Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 5 (2009); 133-138

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
TQM; ISO 9000; Poslovna izvrsnost
(TQM; ISO 9000; Business Excellence)

Sažetak
Svrha ovog članka je olakšati razumijevanje i distinkciju pojmova TQM (Total Quality Management) Upravljanje cjelovitom kvalitetom, BE (Business Excellence) Poslovne izvrsnosti i ISO 9000 s ciljem ukazivanja na prednosti uvođenja jednog od sustava upravljanja kvalitetom (Quality Management System) QMS u organizaciju. Želja autora je i ohrabriti organizcije u kojima QMS već postoji na ulazak u napredniju fazu implementacijom EFQM modela poslovne izvrsnosti koji mogu koristiti javne i privatne organizacije koje se bave proizvodnjom, prodajom ili usluživanjem. Kako je interes za unapređenje kvalitete proizvoda i usluga izazov sadašnjosti i budućnosti, nužno je odrediti strategiju kvalitete uz pretpostavku aktivnog sudjelovanja svih zaposlenih i osigurati neizostavnu podršku managemeta tvrtke. Tek nakon usvajanja i pružanja podrške od strane vodećih ljudi u tvrtki možemo očekivati poboljšanje njezine konkurentnosti i uspjeh kao finalni produkt implementacije jednog od sustava upravljanja kvalitetom. Učimo jedni od drugih, a djela su mnogo snažnija od riječi stoga je uloga managera u prihvaćanju kvalitete kao strategije uspjeha od iznimne važnosti. Nedavna unaprjeđenja ISO standarda i objava inoviranih normi sustava za upravljanje kvalitetom ISO 9000: 2008 dokazuje intenzitet i uzlaznu putanju razvoja kvalitete.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url jasminka samardžija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Samardžija, Jasminka
Razgraničenje temeljnih pojmova upravljanja kvalitetom-TQM, ISO 9000, Business Excellence // Računovodstvo i financije, 5 (2009), 133-138 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Samardžija, J. (2009) Razgraničenje temeljnih pojmova upravljanja kvalitetom-TQM, ISO 9000, Business Excellence. Računovodstvo i financije, 5, 133-138.
@article{article, author = {Samard\v{z}ija, Jasminka}, year = {2009}, pages = {133-138}, keywords = {TQM, ISO 9000, Poslovna izvrsnost}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {5}, issn = {0350-4506}, title = {Razgrani\v{c}enje temeljnih pojmova upravljanja kvalitetom-TQM, ISO 9000, Business Excellence}, keyword = {TQM, ISO 9000, Poslovna izvrsnost} }
@article{article, author = {Samard\v{z}ija, Jasminka}, year = {2009}, pages = {133-138}, keywords = {TQM, ISO 9000, Business Excellence}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {5}, issn = {0350-4506}, title = {Delimitation of the Fundamental Concepts of Quality Management-TQM, ISO 9000, Business Excellence}, keyword = {TQM, ISO 9000, Business Excellence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font