Pregled bibliografske jedinice broj: 472715
Umijeće prenošenja informacija - kako postići izvrsnost u komunikaciji?
Umijeće prenošenja informacija - kako postići izvrsnost u komunikaciji? // Računovodstvo i financije, 8 (2008), 134-139 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 472715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umijeće prenošenja informacija - kako postići izvrsnost u komunikaciji?
(The art of transferring information - how to achieve excellence in communication?)
Autori
Samardžija, Jasminka
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 8
(2008);
134-139
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
komunikacija; vrste komunikacije; komunikacijski proces
(communication; types of communication; the communication process)
Sažetak
Komuniciram dakle jesam - parafrazirana je izreka Descartes-a koja oslikava sadašnjost. Učinkovita komunikacija predstavlja temelj efektivnosti u bilo kojem tipu organizacije. Razvojem organizacije manageri postaju svjesni utjecaja učinkovitog prenošenja i primanja informacija na efikasnost poslovanja. Tu činjenicu potvrđuju izraženijim usmjeravanjem pažnje na internu i eksternu komunikaciju. Svrha ovog članka je ukazivanje na bitne elemente svakodnevne komunikacije i osvješćivanje njezinog značaja i utjecaja na efektivnost poslovanja. Intencija članka je i davanje praktičnih prijedloga onima koji svakodnevno komuniciraju, a osobito managerima koji žele osigurati učinkovito prenošenje informacija u organizaciji. Usvajanjem osnovnih načela uspješne komunikacije manageri osiguravaju zadovoljavajući protok informacija unutar svojih tvrtki. Iako je komunikacija prirodan proces, uspješnu od neuspješne komunikacije dijeli slušanje, učenje, osluškivanje, govorenje, ugodna atmosfera, kontrola izrečenog, uvažavanje individualnih karakteristika i dr. Preduvjet razumijevanja uspješne komunikacije poznavanje njezine strukture kao i osnovnih komponenti komunikacijskog procesa. Unapređenjem svih elemenata komunikacijskog procesa i adekvatnim korištenjem komunikacijskih pravila možemo uštedjeti vrijeme i izbjeći eventualne propuste povodeći se za izrekom komunikacija nikad nije savršena, ali je uvijek moguća, a svaki put sve bolja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija