Pregled bibliografske jedinice broj: 472706
Proces i strategija trgovinskog poduzeća
Proces i strategija trgovinskog poduzeća
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010
CROSBI ID: 472706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces i strategija trgovinskog poduzeća
(The Process and Strategy of Commerce Company)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2010
Stranica
133
Ključne riječi
menadžment; strategija; planiranje; marketing; marketinška strategija; trgovinsko poduzeće; upravljanje procesima
(management; strategy; planning; marketing; marketing strategy; commerce company; management of processes)
Sažetak
Nakon uvodnih razmatranja (uvod, svrha, cilj, zadatak i metodičke postavke rada i sadržaj knjige) drugi se dio knjige odnosi na upravljački proces trgovinskoga poduzeća (najviše s motrišta problema njegova planiranja). Analizirani su temeljni pojmovi iz procesa menadžmenta trgovinskoga poduzeća. Dakle, u njemu se analiziraju funkcije, odnosno faze i njihov slijed u procesu menadžmenta trgovinskog poduzeća. Treći se dio odnosi na metodiku stvaranja strategije: (a) na istraživanje postojećeg stanja, te mikrookoline i makrookoline poduzeća, (b) na analizu snaga/slabosti ; (c)na marketinška istraživanja ; (d) na izbor (izvođenje) ciljeva poduzeća ; (e) na izbor glavne orijentacije u strategiji poduzeća ; (f) na razvijanje marketinških strategija i njihovo povezivanje ; (g) na međuovisnost marketinške i financijske strategije, i (h)na dobivanje cjelovite strategije i njezino preispitivanje. U četvrtom smo dijelu knjige objasnili problematiku razvoja trgovinskog poduzeća s motrišta upravljanja njegovim procesom (procesima) kao suvremene koncepcije u menadžmentu i marketingu trgovinskoga poduzeća. U petom smo dijelu knjige nastojali sintetizirati glavne nalaze i koristi od prezentorane građe. U ovoj su knjizi rasvijetljene posebnosti menadžmenta trgovinskoga poduzeća. Iz širokog područja menadžmenta obrađeno je najviše područje metodičkog pristupa analizi, istraživanju i izboru strategija. Razradom te pretpostavke pokušalo se pomoći studentima u koncipiranju njihovih magistarskih radova kao i praktičarima u znanstvenom uobličavanju i i shvaćanju svoga poslovanja i razvoja, odnosno strategijskog menadžmenta trgovinskog poduzeća. Iako materijal nije zamišljen kao knjiga, on ipak predstavlja priručnik u kojem se citirana literatura odnosi na 154 fus-note, 104 citirana rada domaće i inozemne literature (od toga 9 izvora s Interneta) i 37 grafička prilaza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zdenko Segetlija
(autor)