Pregled bibliografske jedinice broj: 472683
Psihologija, mediji, etika : iskustva i promišljanja za bolju suradnju
Psihologija, mediji, etika : iskustva i promišljanja za bolju suradnju. Pula : Jastrebarsko: Društvo psihologa Istre ; Naklada Slap, 2009 (prirucnik)
CROSBI ID: 472683 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihologija, mediji, etika : iskustva i promišljanja za bolju suradnju
(Psychology, media, ethics : experience and considerations for better cooperation)
Autori
Pregrad, Jasenka ; Rusijan Ljuština, Vesna ; Hadžiselimović, Dževdet ; Plavšić, Marlena ; Karlović, Ana ; Puhovski, Sena ; Gabelica Šupljika, Maja ; Šiljan Bembić, Hana ; Arambašić, Lidija ; Jokić Begić, Nataša ; Čorko Meštrović, Irena ; Radočaj, Tanja ; Bezić, Irena ; Lulić, Vladimir ; Ajduković, Dean ; Starc, Branka ; Modrić, Sanja ; Salečić, Ivan
Ostali urednici
Hadžiselimović, Dževdet ; Plavšić, Marlena ; Pregrad, Jasenka ; Rusijan Ljuština, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Društvo psihologa Istre ; Naklada Slap
Grad
Pula : Jastrebarsko
Godina
2009
Stranica
180
ISBN
978-953-95206-3-0
Ključne riječi
psihologija; mediji; etika; primjena; praksa
(psychology; media; ethics; applied; practice)
Sažetak
I psiholozi i novinari imaju svoje etičke kodekse i oni su na razini kodeksa prilično podudarni. Međutim, teškoća i izazov svakog stručnjaka kojeg obavezuje etički kodeks je da se u konkretnim situacijama ponaša etično, odnosno da umije etičke principe primijeniti u svakodnevnoj praksi te da promišljajući o tome etička načela pojašnjava i produbljuje. Upravo je to ponukalo programski i organizacijski odbor 16. konferencije hrvatskih psihologa s temom „Psihologija-mediji-etika“ u Poreču 2008. godine da nakon održavanja konferencije izdaju publikaciju naslova „Psihologija-mediji-etika - Iskustva i promišljanja za bolju suradnju“ te je namijene psiholozima, novinarima, studentima tih struka, vlasnicima medija i stručnjacima koji se bave obrazovanjem. Osnovi je cilj knjige pružiti im podršku - u znanju, stavu i donošenju etični(ji)h odluka isticanjem prednosti dobre suradnje psihologa i medija, pojašnjavanjem važnosti medijske pismenosti te davanjem nekih praktičnih uputa o tome što mogu (bolje) učiniti u susretu ovih struka. Tekstovi devetnaest autora i autorica, sudionika konferencije, organizirani su u sljedeća poglavlja: Kolektivni voajerizam (predgovor), Osnovni sastojci i začini (uvod), 1. poglavlje: Nakon gašenja konferencije, pale se ideje (o posljedicama konferencije „Psihologija-mediji-etika“), 2. poglavlje: Oči širom zatvorene (o medijskoj pismenosti), 3. poglavlje: Za sigurno hodanje medijima (o poukama iz suradnje psihologa s medijima), 4. poglavlje: S ovu i s onu stranu medija (o poukama iz suradnje novinara s psiholozima) te 5. poglavlje: Novi mediji - rastuće nepoznato (o internetu i internautima kroz medij, tehnologiju i etičnost).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Napomena
ISBN 978-953-191-395-9 (Naklada slap)
POVEZANOST RADA
Profili:
Vladimir Lulić
(autor)
Dean Ajduković
(autor)
Marlena Plavšić
(autor)
Irena Čorko
(autor)
Irena Bezić
(autor)
Dževdet Hadžiselimović
(autor)
Nataša Jokić-Begić
(autor)
Lidija Arambašić
(autor)