Pregled bibliografske jedinice broj: 472673
Marketing i distributivna trgovina
Marketing i distributivna trgovina. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010 (monografija)
CROSBI ID: 472673 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i distributivna trgovina
(Marketing and Distributive Trade)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2010
Stranica
149
ISBN
978-953-253-076-6
Ključne riječi
marketing; distributivna trgovina; trgovinski marketing; Republika Hrvatska
(marketing; distributive trade; trade marketing; Republic of Croatia)
Sažetak
Nakon uvodnih razmatranja najprije se definira distibutivna trgovina i marketing, a potom analizira povijesni razvoj marketinga općenito i posebno marketinga u distributivnoj trgovini, odnosno marketinga trgovinskih poduzeća, te suvremeni pristupi vertikalnom marketingu. Sljedeće se poglavlje odnosi na znanstveni pristup marketingu u trgovini i na upravljanje znanjem kao temelj suvremenoga marketinga u trgovini. Potom se analizira razvoj marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj s teorijskih i s praktičkih motrišta i izvlače stanoviti zaključci. Posebno se analiziraju spoznaje o mjestu i ulozi distributivne trgovine u gospodarskom i marketinškom sustavu. Iz istraživanja je proistekao općeniti zaključak da su postojale i da još uvijek postoje potrebe primjene marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj, jer ulazak i djelovanje velikih stranih maloprodajnih lanaca s velikopovršinskim prodavaonicama još ne znači i primjenu marketinga. Pretpostavka za tu primjenu je, uz ostale vanjske uvjete, i u izboru odgovarajuće strategije od strane trgovinskih gospodarskih subjekata, na temelju informacija o promjenama koje se događaju u okružju distributivne trgovine i u konkurentskoj trgovinskoj strukturi. Dakle, potrebe i mogućnosti daljnjega razvoja distributivne trgovine u Republici Hrvatskoj ocjenjuju se na temelju analize mogućnosti i potreba razvoja njezina marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zdenko Segetlija
(autor)