Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 472673

Marketing i distributivna trgovina


Segetlija, Zdenko
Marketing i distributivna trgovina. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010 (monografija)


CROSBI ID: 472673 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i distributivna trgovina
(Marketing and Distributive Trade)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Stranica
149

ISBN
978-953-253-076-6

Ključne riječi
marketing; distributivna trgovina; trgovinski marketing; Republika Hrvatska
(marketing; distributive trade; trade marketing; Republic of Croatia)

Sažetak
Nakon uvodnih razmatranja najprije se definira distibutivna trgovina i marketing, a potom analizira povijesni razvoj marketinga općenito i posebno marketinga u distributivnoj trgovini, odnosno marketinga trgovinskih poduzeća, te suvremeni pristupi vertikalnom marketingu. Sljedeće se poglavlje odnosi na znanstveni pristup marketingu u trgovini i na upravljanje znanjem kao temelj suvremenoga marketinga u trgovini. Potom se analizira razvoj marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj s teorijskih i s praktičkih motrišta i izvlače stanoviti zaključci. Posebno se analiziraju spoznaje o mjestu i ulozi distributivne trgovine u gospodarskom i marketinškom sustavu. Iz istraživanja je proistekao općeniti zaključak da su postojale i da još uvijek postoje potrebe primjene marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj, jer ulazak i djelovanje velikih stranih maloprodajnih lanaca s velikopovršinskim prodavaonicama još ne znači i primjenu marketinga. Pretpostavka za tu primjenu je, uz ostale vanjske uvjete, i u izboru odgovarajuće strategije od strane trgovinskih gospodarskih subjekata, na temelju informacija o promjenama koje se događaju u okružju distributivne trgovine i u konkurentskoj trgovinskoj strukturi. Dakle, potrebe i mogućnosti daljnjega razvoja distributivne trgovine u Republici Hrvatskoj ocjenjuju se na temelju analize mogućnosti i potreba razvoja njezina marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Marketing i distributivna trgovina. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010 (monografija)
Segetlija, Z. (2010) Marketing i distributivna trgovina. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@book{book, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2010}, pages = {149}, keywords = {marketing, distributivna trgovina, trgovinski marketing, Republika Hrvatska}, isbn = {978-953-253-076-6}, title = {Marketing i distributivna trgovina}, keyword = {marketing, distributivna trgovina, trgovinski marketing, Republika Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2010}, pages = {149}, keywords = {marketing, distributive trade, trade marketing, Republic of Croatia}, isbn = {978-953-253-076-6}, title = {Marketing and Distributive Trade}, keyword = {marketing, distributive trade, trade marketing, Republic of Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font