Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 472604

Sadržajni aspekti didaktike školskog vjeronauka


Garmaz, Jadranka
Sadržajni aspekti didaktike školskog vjeronauka // Crkva u svijetu : CUS, 40 (2005), 3; 279-302 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 472604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sadržajni aspekti didaktike školskog vjeronauka
(Content-related aspects of school catechism didactics)

Autori
Garmaz, Jadranka

Izvornik
Crkva u svijetu : CUS (0352-4000) 40 (2005), 3; 279-302

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
didaktika ; školski vjeronauk ; ucenje/ poucavanje vjere ; predmetna- ; religijska- ; i kurikulumska didaktika ; odgojno-obrazovni ciljevi
(didactics ; school catechism ; religion learning/ teaching ; subject- ; religious- ; curriculum-didactics ; educationalteaching aims)

Sažetak
Didaktika se bavi istraživanjem dinamike poucavanja/ucenja u svrhu izgradnje teorija i umijeca planiranja, provedbei vrednovanja ciljanih procesa poucavanja/ucenja sukladnosubjektu, predmetu i situaciji. Za razliku od opce didaktike, didaktika školskog vjeronauka znanstvena je refleksija ucenjai poucavanja vjeronauka u školi ili teorija prakse vjeronaucnenastave. Kao predmetna didaktika ona je u prvom redu upucenana sadržaj vjeronauka kao školskog predmeta u interakciji santropološko-personalnim, društveno-kulturnim i institucionalnostrukturalnimuvjetima u kojima se odvija nastava vjeronauka.Zato ona promišlja, analizira i planira religijsko- pedagoške proceseucenja/poucavanja u okviru školskog vjeronauka. Njezina zadacaje progovoriti o povijesnom kontekstu i utemeljenju vjeronauka uškoli, didakticko– metodickim varijablama i personalnim uvjetimanastave vjeronauka u školi kao i svim drugim unutarnjim ivanjskim elementima vjeronaucnoga nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Jadranka Garmaz (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Garmaz, Jadranka
Sadržajni aspekti didaktike školskog vjeronauka // Crkva u svijetu : CUS, 40 (2005), 3; 279-302 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Garmaz, J. (2005) Sadržajni aspekti didaktike školskog vjeronauka. Crkva u svijetu : CUS, 40 (3), 279-302.
@article{article, author = {Garmaz, Jadranka}, year = {2005}, pages = {279-302}, keywords = {didaktika, \v{s}kolski vjeronauk, ucenje/ poucavanje vjere, predmetna-, religijska-, i kurikulumska didaktika, odgojno-obrazovni ciljevi}, journal = {Crkva u svijetu : CUS}, volume = {40}, number = {3}, issn = {0352-4000}, title = {Sadr\v{z}ajni aspekti didaktike \v{s}kolskog vjeronauka}, keyword = {didaktika, \v{s}kolski vjeronauk, ucenje/ poucavanje vjere, predmetna-, religijska-, i kurikulumska didaktika, odgojno-obrazovni ciljevi} }
@article{article, author = {Garmaz, Jadranka}, year = {2005}, pages = {279-302}, keywords = {didactics, school catechism, religion learning/ teaching, subject-, religious-, curriculum-didactics, educationalteaching aims}, journal = {Crkva u svijetu : CUS}, volume = {40}, number = {3}, issn = {0352-4000}, title = {Content-related aspects of school catechism didactics}, keyword = {didactics, school catechism, religion learning/ teaching, subject-, religious-, curriculum-didactics, educationalteaching aims} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font