Pregled bibliografske jedinice broj: 472604
Sadržajni aspekti didaktike školskog vjeronauka
Sadržajni aspekti didaktike školskog vjeronauka // Crkva u svijetu : CUS, 40 (2005), 3; 279-302 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 472604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sadržajni aspekti didaktike školskog vjeronauka
(Content-related aspects of school catechism didactics)
Autori
Garmaz, Jadranka
Izvornik
Crkva u svijetu : CUS (0352-4000) 40
(2005), 3;
279-302
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
didaktika ; školski vjeronauk ; ucenje/ poucavanje vjere ; predmetna- ; religijska- ; i kurikulumska didaktika ; odgojno-obrazovni ciljevi
(didactics ; school catechism ; religion learning/ teaching ; subject- ; religious- ; curriculum-didactics ; educationalteaching aims)
Sažetak
Didaktika se bavi istraživanjem dinamike poucavanja/ucenja u svrhu izgradnje teorija i umijeca planiranja, provedbei vrednovanja ciljanih procesa poucavanja/ucenja sukladnosubjektu, predmetu i situaciji. Za razliku od opce didaktike, didaktika školskog vjeronauka znanstvena je refleksija ucenjai poucavanja vjeronauka u školi ili teorija prakse vjeronaucnenastave. Kao predmetna didaktika ona je u prvom redu upucenana sadržaj vjeronauka kao školskog predmeta u interakciji santropološko-personalnim, društveno-kulturnim i institucionalnostrukturalnimuvjetima u kojima se odvija nastava vjeronauka.Zato ona promišlja, analizira i planira religijsko- pedagoške proceseucenja/poucavanja u okviru školskog vjeronauka. Njezina zadacaje progovoriti o povijesnom kontekstu i utemeljenju vjeronauka uškoli, didakticko– metodickim varijablama i personalnim uvjetimanastave vjeronauka u školi kao i svim drugim unutarnjim ivanjskim elementima vjeronaucnoga nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija