Pregled bibliografske jedinice broj: 472580
Biblijska didaktika u osnovnoškolskom vjeronauku
Biblijska didaktika u osnovnoškolskom vjeronauku // Crkva u svijetu : CUS, 45 (2007), 4; 561-628 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 472580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Biblijska didaktika u osnovnoškolskom vjeronauku
(BIBLICAL DIDACTICS IN PRIMARY SCHOOL RELIGIOUS TEACHING)
Autori
Jadranka Garmaz
Izvornik
Crkva u svijetu : CUS (0352-4000) 45
(2007), 4;
561-628
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Biblija ; vjeronauk ; metode komunikacije s Biblijom ; cjelovito i iskustveno učenje ; vjeronaučni program
(Bible ; religious teaching ; methods of communication with the Bible ; integral and experiential learning ; religious teaching programme)
Sažetak
Pitanje o suvremenim načinima komuniciranja s Biblijom jedno je od gorućih vjeronaučnih pitanja i implicira kategorije iskustva, relevantnosti i životne orijentacije. Ono glasi: na koji način Biblija današnjim učenicima može ponuditi životnu orijentaciju? Kako se može povezati životno iskustvo učenika s onim biblijskog čovjeka tako da biblijska istina o tome da Bog ljubi čovjeka postane učenicima plauzibilna i relevantna za život? Na neka od tih pitanja u ovom ćemo radu odgovoriti s didaktičko-metodičkog stajališta. U prvom dijelu riječ je o pedagoškoj ulozi Biblije u vjeronauku. U drugom podastiremo načela iskustvene i cjelovite nastave u komunikaciji s Biblijom. U trećem dijelu izlažemo didaktičko- metodičke elemente u pristupu Bibliji i neke suvremene metode vjeronaučnog rada s Biblijom. Dodatak potvrđuje središnjost biblijskih sadržaja u Planu i programu katoličkoga vjeronauka za osnovnu školu i nudi njihov pregled po razredima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija